بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تبعات دیدار جنجالی چلسی – تاتنهام ؛ مایک دین محروم شد + عکس

محرومیت یک هفته ای مایک دین از حضور در اتاق وار به دلیل اشتباهات داوری دیدار چلسی و تاتنهام

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۵۸
دیدار جنجالی چلسی و تاتنهام

مایک دین، داور بازنشسته انگلیسی که به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند، به دلیل عملکردش در دیدار چلسی و تاتنهام، به مدت یک هفته از حضور در اتاق VAR منع شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مایک دین، داور بازنشسته انگلیسی که به عنوان داور VAR فعالیت می‌کند، به دلیل عملکردش در دیدار چلسی و تاتنهام، به مدت یک هفته از حضور در اتاق VAR منع شد.

به گزارش پارس فوتبال، مایک دین، داور انگلیسی، سال گذشته بعد از مدتها حضور در لیگ برتر بازنشسته شد ولی از شروع فصل جاری او به عنوان یکی از داوران VAR به خدمت فراخوانده شد تا از این پس قضاوت را به عنوان داور ویدیویی ادامه دهد.

اما شروع فعالیت‌های مایک دین در این سمت با جنجال همراه بود. اتفاق‌های دیدار پرحاشیه چلسی و تاتنهام که او به عنوان مسئول VAR در آن حضور داشت باعث شد داور بازنشسته انگلیسی به مدت یک هفته تعلیق شود. مایک دین در دیدارهای هفته آینده حضور نخواهد داشت.

امروز با اعلام اسامی داوران درون زمین و داوران VAR برای هفته سوم لیگ برتر مشخص شد که دین در این هفته نقشی در تیمهای داوری نخواهد داشت. یکی دیگر از نکات این فهرست حضور نام آنتونی تیلور، داور مسابقه چلسی و تاتنهام، در بازی‌های هفته آینده است. تیلور قضاوت دیدار وستهم و برایتون را بر عهده خواهد داشت که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

به نظر می‌رسد کمیته داوران اتحادیه فوتبال انگلیس اشتباهات داوری و جنجال‌های دیدار چلسی و تاتنهام را بیشتر متوجه تیم VAR و مسئول این تیم، مایک دین، می‌داند تا داور اول مسابقه، آنتونی تیلور.

دیدار جنجالی چلسی و تاتنهام

اتفاقات دیدار چلسی و تاتنهام اعتراض شدید توماس توخل، سرمربی چلسی، را در پی داشت که در پایان بازی خواهان این شد که تیلور دیگر هیچ یک از دیدارهای تیمش را سوت نزند. البته سرمربی چلسی به دلیل این اظهارات و درگیری‌اش با آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال فراخوانده شده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *