بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوک به پرسپولیسی ها ؛ بازی با فولاد پخش زنده نمی شود

احتمال پخش بازی دوستانه والیبال به جای دیدار پرسپولیس و فولاد از شبکه 3

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۱
پرسپولیس و فولاد

دیدار پرسپولیس و فولاد در روز جمعه ممکن است از تلویزیون و شبکه 3 پخش نشود و دیداری دوستانه از والیبال جای آن را بگیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیا بازی پرسپولیس و فولاد، از شبکه سه پخش خواهد شد؟

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که نامه مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به رئیس سازمان صداوسیما درباره حق پخش تلویزیونی، با واکنش شدید اهالی جام جم روبرو شده، پخش یک تیزر از شبکه سه باعث طرح این سوال شده که آیا بازی پرسپولیس و فولاد از این شبکه پخش خواهد شد یا نه.

آنطور که سایت فیلم نیوز نوشته، شبکه سه در روزهای گذشته با پخش تیزری از پوشش مسابقات تیم ملی والیبال در مسابقات جام واگنر خبر داد. طبق برنامه اعلام شده ، دومین بازی تیم ملی والیبال شامگاه جمعه ساعت 20 مقابل صربستان برگزار می‌شود، این در حالی است که در همین روز و از ساعت 20.30 قرار است تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فولاد برود. با توجه به نزدیکی ساعت برگزاری این بازی‌ها مشخص نیست که شبکه سه به چه شکل قصد پوشش هر دو مسابقه را دارد.

معمولا در چنین شرایطی شبکه ورزش به کمک شبکه سه می‌آید و پوشش یکی از این بازی‌های همزمان را برعهده می‌گیرد، اما در سایت رسمی این شبکه و در جدول پخش برنامه‌های زنده آن هیچ رد و نشانی از بازی‌ تیم ملی والیبال و البته بازی پرسپولیس مقابل فولاد دیده نمی‌شود. طبق کنداکتور منتشر شده در سایت شبکه ورزش ، این شبکه در ساعت 20.30 پخش بازی تیم‌های صنعت نفت آبادان و آلومنیوم اراک را در جدول پخش خود قرار داده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *