بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش موراتا به شایعه حضور در یونایتد

آلوارو موراتا : در حال حاضر بازیکن اتلتیکو مادرید هستم و قول می دهم هر کاری برای موفقیت تیم انجام دهم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۶
آلوارو موراتا در اتلتیکو مادرید

آلوارو موراتا در پایان بازی اتلتیکو مادرید و ختافه حاضر نشد در مورد آینده‌اش شفاف‌سازی کند. شایعه شده این بازیکن راهی منچستریونایتد می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آلوارو موراتا در پایان بازی اتلتیکو مادرید و ختافه حاضر نشد در مورد آینده‌اش شفاف‌سازی کند.

به گزارش پارس فوتبال، اتلتیکو مادرید شب گذشته در زمین ختافه با برتری 0-3 رسید و گام اول در لالیگا را محکم برداشت. با این پیروزی اتلتیکو صدرنشین رقابت ها شد. ستاره اتلتیکو در این بازی آلوارو موراتا بود که دو گل زد. گل سوم اتلتیکو را نیز آنتوان گریزمان به ثمر رساند و جالب اینکه در این بازی ژوائو فلیکس هم سه پاس گل داد.

موراتا که پس از دو فصل حضور قرضی در یوونتوس به اتلتیکو برگشته، هنوز آینده‌ای نامشخص دارد و گفته می شود شاید در دو هفته پیش رو او به باشگاهی دیگر برود. موراتا در پایان بازی گفت:

شروع خوبی بود. بازی در زمین ختافه همیشه دشوار است ولی پیروزی پرگلی کسب کردیم. تیم بسیار خوب و منسجمی داریم و می توانم بگویم اتلتیکو الان یکی از بهترین تیم های دنیاست. البته همچنان می توانیم پیشرفت کنیم و با ادامه این روند، یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهیم بود.

پیام غیرمستقیم به مدیران باشگاه با گلزنی برابر ختافه:

خیر، من هیچ پیامی برای کسی ندارم و به عنوان یک مهاجم، وظیفه ام را انجام دادم. در تیم بزرگی بازی می کنم و چه در تمرینات و چه در میدان مسابقه، همه توانم را می گذارم.

موراتا در مورد شایعات انتقالش به منچستریونایتد گفت:

در حال حاضر بازیکن اتلتیکو هستم و تا زمانی که پیراهن اتلتیکو را به تن دارم، قول می دهم هر کاری برای موفقیت تیم انجام دهم. اتلتیکو را دوست دارم و می توانیم امسال مدعی همه جام ها باشیم. پس از یک روز استراحت باید به بازی با ویارئال فکر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *