بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرگیجه مدیران استقلال ؛ 2 بازیکن باید جدا شوند

جدایی 2 بازیکن از استقلال ، شرط بازی کردن محمد محبی و کاوه رضایی در لیگ برتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۱
رضایی و محبی در استقلال

سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمد محبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی استقلال برای آنکه بتواند در هفته دوم از محمد محبی و کاوه رضایی استفاده کند، هرچه سریع‌تر باید دو بازیکنی که از این تیم جدا خواهند شد را مشخص کند.

به گزارش پارس فوتبال، با اضافه شدن مهدی قایدی و سیاوش یزدانی به استقلال حالا لیست بزرگسالان آبی‌ها به 22 بازیکن رسیده و با توجه لبریز شدن فهرست، مدیران باشگاه مجبور هستند نام دو بازیکن را از این فهرست بیرون بیاورند.

در این شرایط ریکاردو ساپینتو هنوز نظرنهایی خود را درباره دو بازیکنی که باید از فهرست کنار بگذارند اعلام نکرده اما این اتفاق باید هرچه سریع‌تر رخ بدهد چراکه ممکن است دو ستاره تیم دیدار با ملوان را به همین خاطر از دست بدهند.

مسئولان استقلال قبل از مسابقه اول خود با سپاهان نام 18 بازیکن بزرگسال را در لیست تیم وارد کردند و کارت بازی آنها را نیز دریافت کردند. در این شرایط هنوز کارت بازی کاوه رضایی به خاطر ثبت نشدن قرارداد او صادر نشده است.

مهدی قایدی، محمد محبی و سیاوش یزدانی نیز 3 بازیکن تازه وارد استقلال هستند که هنوز مراحل اداری برای آنها طی نشده و نام شان به لیست نرفته است.

در این خصوص گفته می‌شود که سیاوش یزدانی با توجه به داشتن قرارداد با استقلال مشکلی ورود به لیست آبی ها نخواهد داشت. مهدی قایدی نیز با رسیدن ITC او از امارات امروز نامش به لیست استقلال می‌رود. با اضافه شدن یزدانی و قایدی لیست 20 نفره استقلال پر خواهد شد و آنوقت آبی‌ها برای اضافه کردن کاوه رضایی که طی امروز یا فردا مشکل قراردادش حل می‌شود و همچنین محمد محبی که منتظر صدور ITC خود از کشور پرتغال است مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

در این شرایط ساپینتو باید هرچه سریع‌تر و نهایتا تا صبح بازی با ملوان تصمیم خود را درباره دو بازیکنی که می‌خواهد از لیست تیم خارج کند، اتخاذ کند. زیرا اگر این اتفاق نیفتد کاوه رضایی با ثبت قراردادش هم نمی‌تواند وارد لیست شود و البته که اگر ITC محبی نیز صادر شود، ورود نام او به لیست هم نیازمند خروج بازیکن خواهد بود. در این شرایط این دو بازیکن نمی‌توانند استقلال را مقابل ملوان همراهی کنند و رونمایی از آنها با پیراهن استقلال به هفته های بعد کشیده می‌شود.

به همین خاطر باید منتظر ماند و دید تا صبح پنجشنبه مدیران استقلال درباره دو بازیکنی که نام آنها از لیست خارج خواهد شد چه تصمیمی می‌گیرند و آیا کاوه رضایی و محمد محبی نیز می‌توانند در ترکیب تیم مقابل ملوان به میدان بروند یا خیر.

گفتنی است؛ استقلال روز پنجشنبه هفته جاری در دومین بازی لیگ برتری خود میهمان تیم ملوان انزلی است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *