بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شماره پیراهن محمد محبی در استقلال مشخص شد + عکس

محمد محبی با پیراهن شماره 5 در استقلال

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۳
محمد محبی با پیراهن شماره 5 در استقلال

محمد محبی در تمرین استقلال بسیار آماده نشان داده است و حالا قرار ادست در این فصل شماره 5 آبی ها را بر تن کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد محبی در تمرین استقلال بسیار آماده نشان داده است و پیش بینی می شود در صورت صدور مجوز از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال در دیدار با ملوان در ترکیب ثابت آبی ها به میدان بیاید.

البته این میزان آمادگی از محمد محبی طبیعی بود به این خاطر که او پیش از حضور در تمرین استقلال در تمرین سانتاکلارا حاضر شده بود و حتی در بازی های دوستانه برای این تیم به میدان رفته و گل هم زده بود. به یاد داریم محمد محبی در دوران حضور در تیم سپاهان یکی از معدود بازیکنانی بود که برای خود دستگاه ریکاوری خریداری کرده بود و بعداز مسابقه به صورت شخصی از آن استفاده می کرد تا همیشه از نظر بدنی در شرایط ایده آل باشد.

محمد محبی در تمرین تیم استقلال با پیراهن شماره ۵ حضور دارد. پیراهنی که معمولا در تیم ها مدافعان برتن می کنند اما به نظر می رسد این موضوع خیلی برای بازیکن جدید آبی ها مهم نیست. او به دنبال حضور درخشان در ترکیب آبی و راهیابی دوباره به اردوی تیم ملی و بازی در جام جهانی پیش رو است؛ حالا با شماره ۵ یا با شماره دیگر. بازیکنی که این فصل هم دوست داشت در سانتاکلارا بازی کند اما با صحبت های صورت گرفته از سوی باشگاه استقلال و هم چنین سانتاکلارا در نهایت راضی شد به تیم آبی بیاید.

محمد محبی با پیراهن شماره 5 در استقلال

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *