بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس و دردسر ادامه دار رادوشویچ

بدهی 900 هزار یورویی باشگاه پرسپولیس به بوژیدار رادوشویچ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۹
پرسپولیس و رادوشویچ

فصل گذشته بود که بوژیدار رادوشویچ پس از چند سال حضور در پرسپولیس، به علت اختلاف با مدیریت وقت و کادر فنی پرسپولیس از این تیم جدا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دروازه‌بان کروات فصل گذشته پرسپولیس تنها خارجی طلبکار این باشگاه در فیفا به شمار می‌رود.

به گزارش پارس فوتبال، فصل گذشته بود که بوژیدار رادوشویچ پس از چند سال حضور در پرسپولیس، به علت اختلاف با مدیریت وقت و کادر فنی پرسپولیس از این تیم جدا شد و برای گرفتن حقوقش از پرسپولیس شکایت کرد و توانست نهایتا حکم 866 هزار یورویی علیه این باشگاه را بگیرد.

گلر کروات در شکواییه خود درخواست کرده بود که پرسپولیس باید 931 هزار یورو به او پرداخت کند و در شکایت نامه خود آپشن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بلیت‌های بیزینس کلاس را هم قرار داده بود، اما باتوجه به اینکه پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا صعود نکرده و همچنین بلیت‌ها به‌خاطر جدایی رادو مورد استفاده قرار نخواهند گرفت، فیفا با این بخش از خواسته بوژیدار مخالفت کرد تا حکم 866 هزار یورویی صادر شود.

با توجه به اینکه رادوشوویچ قراردادی 60 هزار یورویی با واراژدین امضا کرده، این رقم از مبلغی که پرسپولیس باید به او پرداخت کند، کم خواهد شد تا قرمزها به جای 866 هزار یورو، 806 هزار یورو به بوژیدار بدهکار باشند.

این باشگاه همچنین باید هزینه دادرسی در فیفا و سود سالیانه 5 درصد بابت تاخیر در پرداخت مطالبات رادو را هم بپردازد که احتمالا حتی با کسر رقم 60 هزار یورویی، بازهم حدود 900 هزار یورو هزینه روی دست پرسپولیس خواهد گذاشت.

آنچه مشخص است رادوشوویچ بابت فصل گذشته و قرارداد دو فصل آینده چیزی نزدیک به 30 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دیشب در بخشی از صحبتهایش در برنامه فوتبال برتر، با اشاره به شکایت رادوشوویچ گفت:” چرا من بیچاره باید رقم 900 هزار یورو را به رادوشوویچ بدهم، در حالی که قرارداد این بازیکن در باشگاه جدیدش در حال حاضر حدود 40 یا 50 هزار دلار است. چه کسانی در این باشگاه نقش‌آفرینی کردند در اینکه یک دروازه‌بان ، که حقوقش 2500 یورو بوده است، الان باید از ما بیش از یک میلیون یورو بگیرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *