بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پس از تراکتور ، سپاهان هم به قلعه نویی تبریک گفت + عکس

تبریک باشگاه سپاهان به امیر قلعه نویی به بهانه 1000 امتیازی شدن این مربی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۷
تبریک سپاهان به امیر قلعه نویی

باشگاه سپاهان هم پس از نساجی مازندران و تراکتور رسیدن امیر قلعه نویی مربی سابق این باشگاه به امتیاز هزار و دو را تبریک گفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه سپاهان هم پس از نساجی مازندران و تراکتور رسیدن امیر قلعه نویی به امتیاز هزار و دو را تبریک گفت.

به گزارش پارس فوتبال، پیروزی گل‌گهر سیرجان برابر تراکتور رکوردی ویژه برای امیر قلعه‌نویی به همراه داشت و این مربی با تجربه فوتبال ایران که سالیان متمادی است هدایت تیم‌های مختلف را در لیگ برتر در اختیار دارد، توانست از امتیاز هزار عبور کند و هزار و دومین امتیاز تاریخ دوران مربیگری خود را با پیروزی مقابل تیم سابقش کسب کرد.

چدر این بین نام چهار باشگاه استقلال، سپاهان، تراکتور و گل‌گهر که بیشترین امتیازات تاریخ باشگاه‌هایشان با مربیگری امیر قلعه‌نویی ثبت شده پس از ثبت این رکورد بیشتر شنیده می‌شود.

قلعه‌نویی در دو مقطع و چهار فصل (لیگ‌های نهم، دهم، هجدهم و نوزدهم) هدایت تیم فوتبال سپاهان را برعهده داشته که حاصل آن دو عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک مقام پنجمی ( استعفا در دو هفته پایانی) بوده است.

حالا به واسطه همین حضور پررنگ بوده که باشگاه سپاهان نیز در کنار نساجی مازندران و تراکتور تبریز به امیر قلعه‌نویی که پر افتخارتربن مربی تاریخ لیگ برتر هم به شمار می‌رود تبریک گفته است.

متن سپاهان بدین شرح است:

جناب آقای امیر قلعه نویی رسیدن به رکورد 1000 امتیاز در لیگ برتر فوتبال کشور افتخار بزرگی است. باشگاه فولاد مبارکه سپاهان کسب این رکورد ارزشمند را که بخشی از آن در قامت سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه حاصل شده به جنابعالی تبریک عرض نموده و در ادامه راه برای شما آرزوی موفقیت می کند.

تبریک سپاهان به امیر قلعه نویی

گفتنی است امیر قلعه نویی طی چهار فصل حضور در سپاهان موفق به کسب ٢٣۶ امتیاز شده که هنوز توسط مربی دیگری در تاریخ این باشگاه تکرار نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *