بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره استقلال به شکست آبی ها مقابل سپاهان

پیروز قربانی : فقط می‌ توان گفت سپاهان باهوش‌ تر از استقلال بازی کرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۹
پیروز قربانی پیشکسوت استقلال درباره این تیم صحبت کرد

پیروز قربانی پیشکسوت استقلال گفت : فقط می‌توان گفت سپاهان باهوش‌تر از استقلال بازی کرد و نمی‌توانیم درباره مسائل فنی بازی نخست صحبت کنیم. تفکر جدیدی بر تیم استقلال حاکم شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیروز قربانی پیشکسوت استقلال درباره شکست 2 بر صفر استقلال مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت:

فقط می‌توان گفت سپاهان باهوش‌تر از استقلال بازی کرد و نمی‌توانیم درباره مسائل فنی بازی نخست صحبت کنیم. تفکر جدیدی بر تیم استقلال حاکم شده است و این تیم به زمان نیاز دارد. اظهارنظر کردن درباره تیم با نگاه به بازی اول منطقی نیست و باید ببینیم ساپینتو، کار استقلال را به کجا می‌رساند.

وی در مورد ترافیک خط حمله استقلال و عدم حضور هافبک طراح در جمع آبی‌ها تصریح کرد:

خیلی‌ها می‌گویند تیم باید بازیساز بگیرد، اما سال‌هاست نقش بازیساز در فوتبال نوین جهان از بین رفته است. پیستون‌ها جای بازیسازهایی چون مجتبی جباری را پُر کرده‌اند و این تنها مشکل استقلال نیست. باشگاه بازیکنان خوبی جذب کرده است و استفاده از آنها به رفتار سرمربی بستگی دارد. شاید چهار مهاجم مطابق سیستم او به‌صورت همزمان بازی کنند.

سرمربی شهرداری آستارا راجع به شرایط این تیم در آستانه آغاز لیگ دسته اول فوتبال گفت:

تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و منتظر شروع مسابقات هستیم. درصد بالایی از بازیکنان مدنظر ما که متناسب با شرایط باشگاه بودند و وضعیت فنی خوبی دارند، جذب شده‌اند و باید هماهنگ‌تر شویم. می‌خواهیم اهداف خود را منطقی انتخاب کنیم و با ارائه بازی‌های خوب، تیمی قابل احترام باشیم.

قربانی با بیان اینکه هر تیم با محدودیت‌هایی روبه‌روست، خاطرنشان کرد:

من نمی‌خواهم قراردادهای بازیکنان فاصله زیادی داشته باشد و حدی را برای قراردادها در نظر گرفته‌ایم. ما دست به دست هم داده‌ایم تا کمبودها را جبران کنیم و امیدوارم همین شرایط ادامه داشته باشد. نهادهای شهری باید به ما کمک کنند. مالکان شهرداری آستارا در این شرایط اقتصادی با عشق و علاقه از جیب خرج می‌کنند. انصافاً اداره باشگاه در این شرایط دشوار است.

وی با اشاره به چالش موجود میان سازمان صداوسیما و باشگاه استقلال بیان کرد:

صداوسیما منبع درآمدی مهمی برای باشگاه‌های ماست، اما قوانینی وجود دارد که جلوی درآمدزایی تیم‌ها را گرفته است. باشگاه‌ها می‌گویند حق پخش پرداخت نشده، اما صداوسیما می‌گوید پرداخت شده است. باشگاه‌ها و صداوسیمای ما دولتی هستند و یک جا اداره می‌شوند. مدیران آنها می‌توانند جلسه‌ای بگذارند و مشکلات را حل کنند.

سرمربی شهرداری آستارا در مورد وضعیت مالی این باشگاه و رقابت با باشگاه‌هایی که شرایط مالی بهتری دارند، عنوان کرد:

برخی تیم‌ها قدرت مالی زیادی دارند که زورمان از لحاظ مالی به آنها نمی‌رسد. خرج کردن اهمیت زیادی ندارد و ما روند معقولی در نقل‌وانتقالات داشتیم. پس از چند سال از شروع مربیگری، امسال برای اولین بار به اهداف خودم در نقل‌وانتقالات رسیدم. چون یک باشگاه مبلغ زیادی به بازیکنان خود می‌دهد، دلیل نمی‌شود که قرار است بازی‌های تأثیرگذاری ارائه کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *