بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صمد مرفاوی بازیکن استقلال را خط زد

خط خوردن عرفان باقری از اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۲
صمد مرفاوی در تیم ملی جوانان

صمد مرفاوی بعد از بازگشت از تورنمنت کافا در تلاش برای تدارک اردوی جدید برای تیم ملی جوانان است که این اردو از 27 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صمد مرفاوی بعد از بازگشت از تورنمنت کافا در تلاش برای تدارک اردوی جدید برای تیم ملی جوانان است که این اردو از 27 مرداد در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.

به گزارش پارس فوتبال، در لیست دعوت شدگان نام عرفان باقری بازیکن تیم استقلال به چشم نمی خورد. بازیکنی که چند روزی است به تمرینات تیم آبی برگشته و بی سر و صدا در تلاش برای جلب نظر ساپینتو است. او پیش از اعزام تیم ملی جوانان به شهر دوشنبه برای حضور در تورنمنت کافا در یکی از روزها و بامداد اردوی تیم ملی جوانان را به خاطر گرما ترک کرد و بعد از این صمد مرفاوی تصمیم گرفت روی نام او قلم قرمز بکشد و با وجود اینکه به نظر می رسد از این رفتار خود پشیمان شده است هم چنین در لیست سیاه سرمربی تیم قرار دارد و با این رفتار شانس همراهی تیم در بازی های مقدماتی جام ملت ها را از دست داد.

این تیم شهریور ماه جاری در شهر بیشکک با تیم های امارات – قرقیزستان و برونئی برای کسب سهمیه حضور در جام ملت ها و انتخابی جام جهانی مسابقه می دهد.

در لیست جدید صمد مرفاوی نام چند بازیکن لیگ برتری هم دیده می شود. مرصاد سیفی که فصل گذشته زننده گل قهرمانی تیم امید نساجی در لیگ برتر امیدهای کشور بوده است. هم چنین میلاد کر که یکی از مدافعان میانی تیم ملی امید بشمار می رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *