بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رد پای ابراهیمی در برد پرگل الوکره + عکس

پیروزی 4 گله الوکره برابر ام صلال با پاس گل امید ابراهیمی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۰
امید ابراهیمی در الوکره

الوکره با نمایش موثر امید ابراهیمی هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل ام‌صلال شد. این دیدار دیشب برگزار شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الوکره با نمایش موثر امید ابراهیمی هافبک ایرانی خود موفق به کسب پیروزی مقابل ام‌ صلال شد.

به گزارش پارس فوتبال، در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ ستارگان قطر، تیم الوکره در حالی‌که مثل همیشه امید ابراهیمی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۱:۰۵ امشب در استادیوم الثمامه به مصاف ام‌صلال رده دهمی رفت.

الوکره بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و اشتباه مدافعان ام‌صلال در دفع توپ، با ضربه محمد بن‌یطو به گل اول دست یافت و از حریف خود پیش افتاد.

امید ابراهیمی که در هفته اول لیگ ستارگان مقابل الدحیل یک پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرده بود و در دومین بازی فصل هم یک پاس گل برابر الغرافه داد، امشب هم در دقیقه ۱۹ با نفوذ تا پشت محوطه جریمه ام‌صلال، یک پاس رو به جلو برای محمد بن‌یطو فرستاد و این بازیکن را در موقعیت شوت‌زنی گذاشت که ضربه او پس از برخورد به مدافع حریف تبدیل به گل شد.

امید ابراهیمی در الوکره

امید ابراهیمی با پاس رو به جلو بن‌یطو را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا شوت او پس از برخورد به مدافع ام‌صلال تبدیل به گل شود.

هافبک ایرانی الوکره که با گردش توپ و میدان‌داری نمایش خوبی ارائه داده بود، در دقیقه ۲۹ به زیبایی از وسط زمین توپ را به سمت چپ فرستاد و خالد شراب را صاحب توپ کرد که ارسال این بازیکن و ضربه سر ریباند شده محمد خالد، مهاجم الوکره را، دالا گلسون زد و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.

امید ابراهیمی در الوکره

پاس زمینی و تماشایی امید ابراهیمی به سمت چپ زمین پایه‌گذار سومین گل الوکره شد؛ جایی که سانتر مدافع چپ این تیم روی یک ضربه سر ریباند شده توسط گلسون به تور دروازه چسبید.

الوکره در دقیقه ۵۸ روی یک کار تیمی و پاس‌های پیاپی، گل چهارم را توسط دالا گلسون زد و در نهایت به برتری ۴ بر صفر خانگی مقابل ام‌صلال دست یافت تا ۷ امتیازی شود و موقتا در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

امید ابراهیمی، ستاره ایرانی الوکره پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، امشب هم روی دو گل تیمش مقابل ام‌صلال موثر بود تا فصل ۲۳-۲۰۲۲ به بهترین شکل برای او پیش برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *