بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوونتوس 3 – 0 ساسولو ؛ این تیم مدعی قهرمانی است + عکس

پیروزی پرگل یوونتوس در سری آ برابر ساسولو با 3 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۴۵
پیروزی پرگل یوونتوس در سری آ برابر ساسولو با 3 گل

یوونتوس فصل جدید رقابت های سری آ را با پیروزی خانگی 3-0 مقابل ساسولو آغاز کرد. دیداری که دی ماریا در آن بسیار درخشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس فصل جدید رقابت های سری آ را با پیروزی خانگی 3-0 مقابل ساسولو آغاز کرد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان مکس آلگری در این دیدار کاملا برتر از حریف ظاهر شدند و در نهایت با گل های آنخل دی‌ماریا و دوشان ولاهوویچ (دو گل) به پیروزی رسیدند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در ادامه این یوونتوسی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما در دقیقه 20، چیزی نمانده بود که ساسولو به گل برتری برسد ولی ضربه والی دفرل را ماتیا پرین با یک واکنش به موقع دفع کرد.

یک دقیقه بعد بار دیگر دفرل شانس خود را با یک شوت محکم امتحان کرد ولی باز هم پرین اجازه باز شدن دروازه یووه را نداد.

پس از آن نوبت یوونتوسی ها بود که حملات شان را از سر بگیرند و در دقیقه 26، این آنخل دی ماریا بود که قفل دروازه حریف را باز کرد. روی یک رفت و برگشت توپ در سمت چپ به الکس ساندرو رسید و ارسال او به محوطه جریمه را دی ماریا با یک ضربه چکشی دیدنی از بالای دست‌های دروازه بان حریف تبدیل به گل کرد.

پس از این گل بازیکنان ساسولو پیش کشیدند و در دقیقه 30، شوت آیهان می توانست روی دروازه یووه خطرساز شود اما پرین با جاگیری مناسب توپ را به راحتی مهار کرد.

در ادامه بار دیگر یوونتوسی ها بر بازی مسلط شدند و در دقیقه 41، این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای فرراری روی ولاهوویچ درون محوطه جریمه ساسولو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و VAR هم تصمیم او را تایید کرد. خود ولاهوویچ پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه به وسط دروازه، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در ثانیه های پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و این نیمه با برتری دو گله یووه به پایان رسید.

چنیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم رسیدند. اشتباه مدافعان ساسولو پشت محوطه جریمه باعث شد تا توپ به دی‌ماریا برسد و پاس در عمق او را ولاهوویچ با یک ضربه محکم تبدیل به گل سوم کرد.

پیروزی پرگل یوونتوس در سری آ برابر ساسولو با 3 گل

بعد از این گل باز هم یووه تیم برتر میدان بود اما بازیکنان این تیم چندان به اب و آتش نمی‌زدند و بیشتر در تلاش بودند تا بازی را کنترل کنند.

در دقایق پایانی بازیکنان ساسولو که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 74، پینامونتی با یک شوت زمینی شانس اش را برای گلزنی امتحان کرد اما پرین با یک واکنش خوب توپ را مهار کرد.

در دقایق پایانی هم یوونتوسی ها بازی را به خوبی کنترل کردند و حتی ولاهوویچ این شانس را داشت که گل سوم را به ثمر برساند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-0 یووه به پایان رسید.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *