بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ نقش عجیب کاپیتان تیم ملی در انتقال لوکادیا به پرسپولیس + سند

رضا درویش در برنامه فوتبال برتر شبکه سه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ : دلال ها به دنبال شماره تلفن لوکادیا از طریق علیرضا جهانبخش بودند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰


رضا درویش ، مدیرعامل پرسپولیس با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سه صدا و سیما درباره روند جذب یورگن لوکادیا توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با حضور در برنامه فوتبال برتر شبکه سه صدا و سیما درباره روند جذب یورگن لوکادیا هلندی با دلخور از ایجنت ها گفت :

نزدیک ۲۰ روز با لوکادیا صحبت کردیم. فقط آقای گل‌محمدی، امور بین‌الملل و من از ماجرای انتقال لوکادیا مطلع بودیم. ما این بازیکن را «لای زرورق» گذاشتیم که امروز گفتند از نظر رزومه تابه‌حال چنین بازیکنی به ایران نیامده اما این دلالان کارشکنی می‌کنند. مدیربرنامه راه و روش خاصی دارد اما دلال متفاوت است. یعنی از ایرانی بودنشان خجالت نمی‌کشند؟ یکی از دوستان صفحه نمایشی را نشان داد که یک نفر با دلالی در خارج از کشور صحبت می‌کند و می‌گوید شماره لوکادیا را بفرست و حتی به دنبال پیدا کردن شماره لوکادیا از طریق علیرضا جهانبخش هم بودند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *