بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جنجالی شاه ماهی نقل و انتقالات پس از توافق با استقلال + سند

محمدحسین مرادمند : تا آخرین قطره خون برای استقلال زحمت می‌ کشیم

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۵


محمدحسین مرادمند پس از حضور مجددش در استقلال و تمدید قرارداد با آبی‌پوشان گفت: تا آخرین قطره خون برای استقلال زحمت می‌ کشیم. خیلی خوشحالم که با تیم محبوبم تمدید کردم. بعد از اتفاقاتی که پیش آمد، حضور مجدد من اتفاق خوبی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدحسین مرادمند پس از حضور مجددش در استقلال و تمدید قرارداد با آبی‌پوشان گفت:

خیلی خوشحالم که با تیم محبوبم تمدید کردم. بعد از اتفاقاتی که پیش آمد، حضور مجدد من اتفاق خوبی بود. از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که در این مدت با انرژی‌هایشان خیلی چیزها را به من فهماندند. در این مدت اتفاقات خوبی برایم رخ نداد ولی همه آنها را فراموش کردم و ان‌شاءالله با تمام توان و تلاش بتوانیم قهرمان شویم.

وی ادامه داد:

امسال کار سختی برای قهرمانی داریم. تیم‌های رقیب ما خیلی بهتر شدند و کارمان سخت شده است. تلاش می‌کنیم و تا آخرین قطره خون زحمت می‌کشیم تا موفق شویم. در مدتی که با ساپینتو کار کردم خیلی چیزها از او فهمیدم. مهمترین چیزی که ساپینتو می‌تواند به ما یاد دهد این است که فکر بزرگی برای هدف‌های‌مان داشته باشیم. می‌توانم بگویم که تمرین‌های ساپینتو خیلی سخت است و به قول او باید هر روز باید سخت کار کنیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *