بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدافع تیم ملی برزیل جام جهانی و ادامه فصل را از دست داد

غیبت دیگو کارلوس در ادامه فصل برای استون ویلا و تیم ملی برزیل به دلیل مصدومیت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۴
مصدومیت دیگو کارلوس

استیون جرارد سرمربی استون ویلا در مورد مصدومیت دیگو کارلوس مدافع برزیلی تیمش در شب پیروزی دو بر یک مقابل اورتون نگران بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استیون جرارد سرمربی استون ویلا در مورد مصدومیت دیگو کارلوس مدافع برزیلی تیمش در شب پیروزی دو بر یک مقابل اورتون در دومین بازی رسمی فصل، گفته بود:” به شدت نگران هستم.”

به گزارش پارس فوتبال، مدافع 29 ساله در این تابستان با 31 میلیون یورو از سویا به استون ویلا پیوست و جایگاه خود را در ترکیب اصلی جرارد پیدا کرده بود اما در اولین بازی در ویلاپارک به علت مصدومیت در نیمه دوم از زمین خارج شد. باشگاه استون ویلا پس از آزمایش های اولیه اعلام کرد که این بازیکن به عمل جراحی نیاز دارد و باید 9 ماه از میادین دور باشد. در بازی استون ویلا و اورتون، کالوم چمبرز به جای کارلوس وارد زمین شد که جرارد در موردش گفته بود:

شرایط در حال حاضر خوب به نظر نمی رسد. به عکس برداری نیاز دارد. تیم پزشکی بسیار نگران هستند.

مصدومیت دیگو کارلوس

دیگو کارلوس یکی از گزینه های اصلی تیته برای حضور در لیست تیم ملی برزیل برای جام جهانی بود و حالا این بازیکن شانس حضور در قطر را از دست داده و البته با کل فصل وداع کرده است تا جرارد با یک شوک بزرگ مواجه شود. حالا استون ویلا باید تصمیم بگیرد که ایا نیازی به خرید در پست مدافع میانی دارد یا نه. آنها دو هفته برای تصمیم گیری زمان دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *