بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش ستاره بلژیکی سیتی به احتمال جدایی برناردو سیلوا

کوین دی بروین : من هیچ نگرانی‌ درباره شایعات مربوط به انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا ندارم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸
جدایی برناردو سیلوا از منچسترسیتی

شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون انتقال سیلوا به بارسلونا همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که این باشگاه دست از تلاش برای جذب این بازیکن برنداشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کوین دی‌بروین، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید از نظر او برناردو سیلوا به حضور در این تیم ادامه خواهد داد.

به گزارش پارس فوتبال، شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که این باشگاه دست از تلاش برای جذب این بازیکن برنداشته است.

این باشگاه اسپانیایی خریدهای گرانقیمتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام داده و با وجود مشکلات مالی توانسته عملکرد خوبی را در این زمینه داشته باشد. آنها تمامی بازیکنان مدنظر ژاوی را جذب کردند و حالا به فکر انتقال این بازیکن پرتغالی به نوکمپ هستند.

علیرغم تمام شایعاتی که در این باره منتشر شده است، به نظر می‌رسد که هم تیمی بلژیکی این بازیکن زیاد نگران جدایی او از سیتی و پیوستنش به بارسا نیست.

دی‌بروین در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:

او به خوبی می‌داند که در این تیم چقدر محبوب است. از زاویه‌ای که من به این شرایط نگاه می‌کنم، فکر می‌کنم او همچنان به حضور در این تیم ادامه خواهد داد. بنابراین من هیچ نگرانی‌ای درباره شایعات مربوط به انتقال او به بارسا ندارم. هر اتفاقی که رخ دهد، او بازیکن بزرگی برای ماست و من انتظار دارم که امسال هم همین جا در کنار ما حضور داشته باشد.

این بازیکن درباره عملکرد ارلینگ هالند در اولین بازی خانگی‌اش برای منچسترسیتی برابر بورنموث گفت:

او پاس گل اول ما را داد و فرصت‌هایی برای گلزنی داشت که نتوانست از آنها استفاده کند. او به ما کمک کرد که شانس گلزنی داشته باشیم و کاری که باید را در زمین انجام داد. گل نزدن او مهم نیست چون یک روز دیگر گل خواهد زد، از نظر من هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *