بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارنظر عجیب کاپیتان لیورپول درباره دیدار امشب

جوردن هندرسون : لیورپول بازی سختی برابر کریستال پالاس دارد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۵۰
لیورپول و کریستال پالاس

جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول دیدار این هفته تیمش مقابل کریستال پالاس را دشوار توصیف کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جوردن هندرسون، کاپیتان انگلیسی لیورپول دیدار این هفته تیمش مقابل کریستال پالاس را دشوار توصیف کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، مرسی سایدی‌ها فصل جدید لیگ برتر را خوب شروع نکردند و این تیم هفته گذشته و با ارائه نمایشی نه‌چندان خوب، در خانه فولام با نتیجه 2-2 متوقف شد. حالا این هفته لیورپول در استادیوم آنفیلد پذیرای کریستال پالاس است و جوردن هندرسون مدعی شد تیم که تحت هدایت پاتریک ویرا است، قطعا می‌تواند در زمین با آنها رقابت کند.

جوردن هندرسون گفت:

من همیشه درگیر فصل جدید می‌شوم و نمی‌خواهم بیش از حد به اتفاقات فصل قبل فکر کنم. اما یک مسئله وجود دارد که می‌خواهم به گذشته بپردازم و آن رفتاری است که با هواداران ما در پاریس شد. من اینجا فقط برای خطاب به هواداران صحبت نمی‌کنم. تک تک هواداران فوتبال باید بدانند که وقتی برای تماشای مسابقه‌ای می‌روند، مسئولان به امور مربوط به آنها رسیدگی می‌کنند. پس باید اتفاقاتی که در پاریس رخ داد برای همه درس عبرتی باشد.

آینده لیورپول در فصل جاری؟ ما قطعا برابر تیم کریستال پالاس که فصل گذشته تحت هدایت پاتریک ویرا همه را تحت تأثیر قرار داد، به روحیه تیمی نیاز خواهیم داشت. پیشرفت پالاس به‌عنوان یک تیم، یکی از اتفاقات مهم فصل گذشته بود. اگر بخواهیم سه امتیاز این دیدار را بگیریم، باید با روحیه و شرایط خوبی وارد زمین شویم. زیرا تیمی که توسط پاتریک ویرا اداره می‌شود، حتما تیمی رقابتی خواهد بود و غیرممکن است اتفاق دیگر رخ دهد. با توجه به تساوی آخر هفته گذشته در خانه فولام، رقابت‌های لیگ برتر برای ما آنطور که امیدوار بودیم شروع نشد، اما صرف‌نظر از نتیجه‌ همیشه باید از این دیدار درس بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *