بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسرت منچستریونایتد از سوپر گل ستاره برزیلی آژاکس + عکس

سوپرگل دیدنی آنتونی در دیدار آژاکس و خرونینگن

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۳۶
آنتونی در آژاکس

آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس که امسال تابستان، یونایتد در جذب او ناکام ماند برای تیم هلندی گلی استثنایی به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس که امسال تابستان، یونایتد در جذب او ناکام ماند برای تیم هلندی گلی استثنایی به ثمر رساند تا یونایتد بیش از پیش بابت ناتوانی در خرید او حسرت بخورد.

به گزارش پارس فوتبال، اریک تن‌هاخ امسال تابستان تلاش زیادی کرد تا مدیران منچستریونایتد را برای جذب آنتونی، ستاره برزیلی آژاکس راضی کند. مدیران یونایتد برای برآورده کردن خواسته مربی هلندی‌شان تلاش زیادی کردند ولی در نهایت نتوانستند وینگر آژاکس را به‌خدمت بگیرند.

امروز در دیدار آژاکس و خرونینگن اما اتفاقی افتاد که داغ یونایتد را تازه‌تر کرد. وینگر 20ساله برزیلی در این مسابقه با یک حرکت انفرادی زیبا و استثنایی تکنیک خود را به رخ کشید و یک سوپرگل به ثمر رساند.

آنتونی در آژاکس

آنتونی در آژاکس

آژاکس امروز در هفته دوم اردیویزی به مصاف خرونینگن رفت و موفق شد حریفش را 6-1 در هم بکوبد. دومین گل آژاکس در این بازی در دقیقه 28 توسط آنتونی به ثمر رسید. گلی استثنایی که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل لیگ هلند باشد. وینگر برزیلی از سمت راست زمین با حرکتی پرسرعت شروع به پیشروی در فضای خالی کرد و وقتی توپ را دریافت کرد با حرکتی عرضی به سمت میانه میدان چند بازیکن حریف را محو کرد و با شوتی دقیق و زیبا دروازه خرونینگن را باز کرد.

اریک تن‌هاخ زمانی که هدایت آژاکس را به عهده داشت با تکنیک این ستاره بااستعداد برزیلی به خوبی آشنا بود. این مربی هلندی و مدیران یونایتد حالا که در شروع فصل لیگ برتر نتایج ضعیفی به‌دست آورده و در معرض شدیدترین انتقادها هستند حتما به خاطر ناکامی‌شان در جذب آنتونی بیش از پیش حسرت می‌خورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *