بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قطعی ؛ ممفیس دیپای با یوونتوس به توافق رسید

توافق شخصی ممفیس دیپای با باشگاه یوونتوس

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۲۷
ممفیس دیپای در یوونتوس

ممفیس دیپای پس از توافق با بارسلونا بر سر فسخ قرارداد، در آستانه انتقال به باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ممفیس دیپای پس از توافق با بارسلونا بر سر فسخ قرارداد، در آستانه انتقال به باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، ممفیس دیپای، مهاجم 28 ساله و هلندی، سال گذشته پس از جدایی از المپیک لیون با انتقالی آزاد به بارسلونا پیوست. اما دوران حضور این بازیکن در نوکمپ چندان موفقیت آمیز نبود و حالا ممفیس دیپای در راستای تلاش باشگاه برای حل مشکلات مالی، از بارسلونا جدا می‌شود. شرایط بغرنج باشگاه اسپانیایی آنها را مجبور به فروش چند بازیکن کرده و ممفیس دیپای قصد دارد یک ماجراجویی جدید را در لیگ ایتالیا و باشگاه یوونتوس امتحان کند.

نشریه موندو دپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد این ستاره هلندی با فسخ قرارداد با بارسلونا موافقت کرده و بدین‌ترتیب با انتقالی آزاد راهی تورین خواهد شد. دیپای برای ثبت قراردادی دو ساله با یوونتوس با دستمزد حدود 5 میلیون یورو خالص در هر فصل به اضافه دو میلیون یورو پاداش، با مدیران باشگاه ایتالیایی به توافق دست یافته است.

جزئیات این توافق در حال نهایی شدن است و به نظر می‌رسد دیپای هفته آینده کاتالونیا را به مقصد تورین ترک کرده و آماده پیوستن به تیم تحت هدایت آلگری شود. این ستاره تکنیکی در طول یک سال حضورش در بارسلونا، در 36 بازی در تمامی رقابت‌ها 13 گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. اما بعد از جدایی رونالد کومان و ورود ژاوی به رختکن بارسلونا بود که دیگر اوضاع چندان بر وفق مراد ممفیس دیپای پیش نرفت و حالا او فاصله‌ای تا پوشیدن لباس یوونتوس در فصل جدید ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *