بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آغاز جنگ جدید ژوزه مورینیو در ایتالیا

درگیری لفظی ژوزه مورینیو و مائوریتزیو ساری در سری آ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۲۳
ژوزه مورینیو و مائوریتزیو ساری

ژوزه مورینیو و مائوریتزیو ساری، سرمربیان رم و لاتزیو جنگ لفظی را از همین ابتدای فصل فوتبال ایتالیا آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورینیو و مائوریتزیو ساری، سرمربیان رم و لاتزیو جنگ لفظی را از همین ابتدای فصل آغاز کرده‌اند.

به گزارش پارس فوتبال، جالوروسی در فصل تابستان امسال بازیکنان نامداری چون پائولو دیبالا و جینی واینالدوم را به‌خدمت گرفت و برخی حتی این تیم را مدعی فتح اسکودتو می‌دانند. اما ژوزه مورینیو چنین عقیده‌ای نداشته و حتی معتقد است لاتزیو نیز پول بیشتری نسبت به رم خرج کرده است. ادعایی که از سوی مائوریتزیو ساری بی پاسخ نمانده و او حتی نایب قهرمانی را برای رقیب همشهری، ناکامی توصیف می‌کند.

اولین دربی دلاکاپیتاله این فصل در تاریخ 6 نوامبر و بازی برگشت در روز 19 مارس 2023 برگزار می‌شود. فصل گذشته لاتزیو در اولین دربی 3-2 پیروز شد، اما در مسابقه برگشت 3-0 شکست خورد و حالا همه با این برخورد دو سرمربی، در انتظار شروع دربی پایتخت ایتالیا خواهند بود.

ژوزه مورینیو در پاسخ به این ادعا که رم باید پس از درخشش در پنجره نقل و انتقالاتی به‌عنوان مدعی قهرمانی در نظر گرفته شود، گفت:

میلان و اینتر ترکیب خود را بهبود بخشیدند و فکر نمی‌کنم رم گزینه کسب عنوان قهرمانی باشد. همچنین لاتزیو نیز 39 میلیون یورو هزینه کرده است. ما پروژه خود را داریم و نمی‌توانیم سرمایه گذاری‌های کلان را انجام دهیم.

اما مائوریتزیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی امروز به همتای خود روی نیمکت جالوروسی، پاسخ داده و گفت:

ما پول زیادی خرج نکرده‌ایم، بلکه روی بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. البته از اعتماد مورینیو تشکر می‌کنم. امیدوارم رضایت او را جلب کنم و البته باید بگویم که حتی دوم شدن هم برای رم ناامیدکننده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *