بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام جان تری برای رومن آبراموویچ

جان تری : رومن آبراموویچ تو بهترین مالک دنیایی. ممنون به خاطر همه چیز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۲۰
جان تری در چلسی

جان تری اسطوره باشگاه چلسی، در آستانه اولین بازی خانگی فصل این تیم در مقابل تاتنهام از مالک قبلی باشگاه، رومن آبراموویچ، ستایش کرد و او را بهترین مالک دنیا خواند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جان تری اسطوره باشگاه چلسی، در آستانه اولین بازی خانگی فصل این تیم در مقابل تاتنهام از مالک قبلی باشگاه، رومن آبراموویچ، ستایش کرد و او را بهترین مالک دنیا خواند.

به گزارش پارس فوتبال، درحالی‌که چلسی از دقایقی پیش اولین بازی خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر انگلیس را در مقابل تاتنهام آغاز کرده است؛ پیش از شروع بازی، جان تری، کاپیتان سابق و اسطوره باشگاه پیامی ستایش‌آمیز خطاب به مالک قبلی چلسی منتشر کرد که احتمالا چندان خوشایند مالک جدید باشگاه، تاد بولی، نخواهد بود.

جان تری در دوران مالکیت آبراموویچ بر باشگاه چلسی دورانی رویایی را پشت سر گذاشت و جام‌های قهرمانی متعددی را به‌عنوان کاپیتان تیم بالای سر برد. او در این مدت پنج بار قهرمان لیگ برتر شد و جام‌های قهرمانی جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان را هم به‌دست آورد.

کاپیتان سابق چلسی در یک پست اینستاگرامی طولانی، با لحنی احساسی آبراموویچ را ستایش کرد و ضمن توصیف او به‌عنوان بهترین مالک دنیا گفت او کسی بود که باعث شد آبی‌های لندن بتوانند رویاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند.

تری نوشت:

حالا که با مالکی جدید وارد دوره‌ای جدید می‌شویم می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از تیم قدیمی مدیران باشگاه بابت کارهای بزرگی که در باشگاه بزرگ ما کردند؛ تشکر کنم. شما ما را قادر ساختید که بهترین تیم باشیم و هر جامی در دنیای فوتبال که امکانش بود؛ به‌دست بیاوریم.

رومن، رئیس … هر چه بگویم نمی‌تواند میزان قدردانی‌ام به تو را نشان بدهد. حمایتی که تو، چه در زمین و چه بیرون از زمین از من داشتی را هرگز فراموش نخواهم کرد. تو تیم مردان، تیم زنان و آکادمی‌ای در کلاس جهانی ساختی و به ما امکان دادی رویاهایمان را به واقعیت تبدیل کنیم. نام و میراث تو هرگز از یاد نخواهد رفت. تو بهترین مالک دنیایی. ممنون به خاطر همه چیز.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *