بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد زنی هری کین با گل حساس برابر چلسی + عکس

هری کین رکورددار گلزنی در تاتنهام با 184 گل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۴۷
هری کین در تاتنهام

در شبی که چلسی نمایش بهتری ارائه داد و ظاهرا فاصله‌ای تا کسب پیروزی برابر تاتنهام ندارد، دروازه این تیم توسط هری کین در دقیقه 95 باز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هری کین ستاره گلزن تاتنهام با گلزنی در بازی دیشب برابر چلسی صاحب رکورد ویژه‌ای شده است.

به گزارش پارس فوتبال، در شبی که چلسی نمایش بهتری ارائه داد و به نظر می‌رسید فاصله‌ای تا کسب پیروزی برابر تاتنهام ندارد، دروازه این تیم در دقیقه 95 باز شد. روی ارسال کرنر از سوی ایوان پریشیچ از سمت راست، هری کین در محوطه جریمه به پرواز درآمده و با یک ضربه سر تماشایی و دقیق، اسپرز را از شکست در این دیدار حیثیتی نجات داد.

با احتساب دربی امروز، هری کین 184 گل در لیگ برتر با لباس تاتنهام در سال‌های اخیر به ثمر رسانده است. این کارنامه، بیشترین گلزنی از سوی یک بازیکن برای یک باشگاه در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود و البته سرخیو آگوئرو نیز 184 گل برای منچسترسیتی به ثمر رسانده و بی تردید کین به‌زودی این جایگاه را به تنهایی به خود اختصاص خواهد داد.

همچین تنها تیری آنری با 43 گل در دربی‌های لیگ برتری بین تیم‌های لندنی، بیشتر از کین با 42 گل، موفق به گلزنی شده و ستاره اسپرز احتمالا این رکورد را نیز به‌زودی از آن خود خواهد کرد. هر سال اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی کین از تاتنهام مطرح می‌شود، اما این مهاجم باتجربه این فصل نیز در این باشگاه باقی ماند و خیلی زود یک بار دیگر ارزش‌های خود را به اثبات رساند.

هری کین در تاتنهام

هری کین در تاتنهام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *