بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو صحنه ای که توماس توخل را به مرز انفجار رساند + تصاویر

عصبانیت توماس توخل از داور دیدار با تاتنهام به دلیل 2 صحنه مشکوک

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۴۳
توماس توخل در چلسی

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی به‌شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است. چلسی دو امتیاز حساس را از دست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی به‌شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.

به گزارش پارس فوتبال، چلسی امشب در دیداری تماشایی و در شرایطی که فاصله‌ای تا پیروزی در دربی لندن نداشت، در دقیقه 95 دروازه خود را باز شده دید. اما توماس توخل در پایان این دیدار به‌شدت به عملکرد و تصمیمات داور اعتراض داشت و مدعی شد هر دو گل تاتنهام خطا بوده است.

لحظاتی پیش از گل اول تاتنهام و بعد از اشتباه جورجینو بود که کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی در مقابل محوطه جریمه خودی با تکل رودریگو بنتانکور مواجه شده و نقش بر زمین شد. اما آنتونی تیلور این صحنه را خطا تشخیص نداد و در نهایت لحظاتی بعد هوبرگ با ضربه‌ای زمینی دروازه چلسی را باز کرد. کای هاورتز هر چقدر تقلا کرد تصمیم داور عوض نشد و در نهایت اسپرز به گل تساوی رسید.

توماس توخل در چلسی

توماس توخل در چلسی

اما در صحنه گل دوم تاتنهام نیز به نظر می‌رسید ریچارلیسون، مهاجم جدید این تیم موی مارک کوکوریا را می‌کشد. توماس توخل بعد از اتمام مسابقه به شدت نسبت به این صحنه معترض بود و تاکید داشت هر دو گل حریف باید مردود می‌شد. اما در نهایت این اتفاق رخ داد و چلسی در شبی که دو بار برتری برابر تاتنهام را از دست داد، در خانه به تساوی 2-2 برابر رقیب همشهری رسید.

توماس توخل در چلسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *