بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چلسی 2-2 تاتنهام؛ فرار کونته از شکست در دقیقه 95 + عکس

تساوی 2 بر 2 چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ جزیره

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۲۲
تساوی 2 بر 2 چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ جزیره

چلسی در دیداری جذاب و تماشایی در خانه خود با نتیجه 2-2 مقابل تاتنهام متوقف شد. آبی های لندن در این دیدار 2 بار از حریف پیش افتادند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی در دیداری جذاب و تماشایی در خانه خود با نتیجه 2-2 مقابل تاتنهام متوقف شد.

به گزارش پارس فوتبال، تاتنهام که در سال‌های اخیر مغلوب محض در استمفورد بریج بود و در 37 تقابل اخیر فقط یک بار پیروز شده بود، امشب در دقیقه 95 به گل تساوی دست یافت و از شکست در خانه چلسی گریخت.

در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در دقیقه 19 بود که رحیم استرلینگ با یک پاس پشت پا و فوق العاده موقعیت گلزنی بسیار خوبی را برای چلسی فراهم کرد، اما ضربه زمینی کای هاورتز با عکس العمل درخشان هوگو لوریس همراه شد و توپ به بیرون رفت.

روی همین کرنر چلسی به گل اول دست یافت. ارسال دقیق مارک کوکوریا با ضربه والی و بسیار زیبای کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی و جدید چلسی همراه شد و دو خرید تابستانی باشگاه، این گل تماشایی را با همکاری یکدیگر خلق کردند.

در دقیقه 22 و روی پاس بلند هوبرگ بود که اسپرز خیلی زود می‌توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه سسگنون از زاویه‌ای بسته با مهار ادوارد مندی همراه شد و این فرصت خوب از دست رفت.

تساوی 2 بر 2 چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ جزیره

دقایقی بعد این بار روی ارسال کرنر از سوی میسون مونت و دفع توپ ناقص اریک دایر، باز هم کالیدو کولیبالی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما این بار ضربه والی و آکروباتیک او دقیق نبود و از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در ادامه جریان بازی دوباره آرام شد و دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی برای گلزنی روی دروازه یکدیگر خلق کنند و در نهایت چلسی با همان تک گل کولیبالی راهی رختکن شد.

اسپرز نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی سون هیونگ مین روی پاس هری کین در گوشه محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او در شرایطی دشوار با مهار مندی همراه شد.

تساوی 2 بر 2 چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ جزیره

در دقیقه 61 رحیم استرلینگ در محوطه جریمه تاتنهام فرصت مناسبی برای دو برابر کردن اختلاف داشت، اما ضربه ضعیف او از بالای دروازه به بیرون رفت. بلافاصله تاتنهام با حرکت هوبرگ ضدحمله‌ای سریع روی دروازه چلسی ترتیب داد و می‌توانست به گل تساوی دست پیدا کند، اما ضربه هری کین در حالتی نامتعادل راهی به دروازه نیافت و این فرصت نیز از دست رفت.

اما در دقیقه 69 تاتنهام بالاخره به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه بچگانه جورجینیو و از دست دادن توپ، دیویس در پشت محوطه هوبرگ را صاحب موقعیت گلزنی کرد و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی و دقیق به گوشه دروازه کار را به تساوی کشاند.

لحظاتی بعد ریس جیمز از سمت راست حرکت کرد و ارسال دقیقی روی دروازه تاتنهام داشت. کای هاورتز در شرایطی که هیچ بازیکنی را مزاحم خود نمی‌دید، به شکل عجیبی توپ را بیرون زده و این موقعیت طلایی را از دست داد.

تساوی 2 بر 2 چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ جزیره

در دقیقه 77 چلسی به گل دوم دست یافت. توپربایی انگولو کانته باعث شد توپ در مرکز محوطه به استرلینگ برسد. این ستاره انگلیسی با ارسالی زمینی در سمت راست ریس جیمز را صاحب فرصت کرد و او با بغل پایی تماشایی موفق به زدن گل دوم شد.

در اوقات اضافی بن دیویس می توانست با ضربه سر گل تساوی را به ثمر برساند، اما مندی به خوبی عکس العمل نشان داد. اما در دقیقه 95 تاتنهام به گل رسید. روی ارسال ایوان پریشیچ از روی نقطه کرنر، هری کین با ضربه سر و البته دخالت ریس جیمز دروازه را باز کرد و در نهایت این دیدار جذاب با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *