بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار شگفت انگیز نیمار در آغاز فصل ؛ شروعی رویایی

5 گل و 3 پاس گل از نیمار 3 بازی برای پاری سن ژرمن در فصل 23-2022

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۸
5 گل و 3 پاس گل از نیمار 3 بازی برای پاری سن ژرمن

عملکرد نیمار در پی اس جی در فصل گذشته با انتقادهای زیادی مواجه شده بود و حتی بازیکن برزیلی در لیست فروش پاریسی ها در آغاز تابستان قرار داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عملکرد نیمار در پاری سن ژرمن در فصل گذشته با انتقادهای زیادی مواجه شده بود و حتی بازیکن برزیلی در لیست فروش پاریسی ها در آغاز تابستان قرار داشت.

به گزارش پارس فوتبال، نیمار در چهار سال اخیر نتوانسته در سطح گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ظاهر شود و در شروع تابستان گفته می شد که پی اس جی قصد فروش این بازیکن را دارد. از چلسی به عنوان مقصد احتمالی بازیکن برزیلی اسم برده می شد اما در نهایت باشگاهی پیدا نشد که بتواند دستمزد نجومی نیمار را تقبل کند.

در حالی که امباپه با تمدید قرارداد نجومی به لیدر اصلی پی اس جی تبدیل شده، به نظر می رسد که این نیمار است که در شروع فصل می درخشد. ستاره برزیلی در سه بازی رسمی با پنج گل و سه پاس گل عملکرد درخشانی داشته است. نیمار در یک بازی سوپرجام فرانسه و دو بازی لیگ فرانسه توانسته روی هشت گل تاثیر مستقیم داشته باشد و میانگین عالی هر 54 دقیقه یک گل یا پاس گل را به جای بگذارد.

نیمار البته با عملکرد خوبش به نظر می رسد که می خواهد در مقابل رقیب اصلی خود در رختکن یعنی امباپه نیز خودنمایی کند چرا که اخیرا لایک زدن وی در توییتر برای پست های ضد بازیکن فرانسوی به شدت جنجال ساز شده و نشان از اختلاف عمیق در رختکن پاریسی ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *