بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش رود گولیت به شرایط بحرانی منچستریونایتد

رود گولیت : منچستریونایتد مشکلات زیادی دارد و هویت خود را از دست داده است

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۹
شرایط بحرانی منچستریونایتد

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، منچستریونایتد را تیمی بی هویت دانست و گفت که رونالدو سخت از بازگشت به این باشگاه پشیمان است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، منچستریونایتد را تیمی بی هویت دانست و گفت که رونالدو سخت از بازگشت به این باشگاه پشیمان است.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد روز گذشته در دومین هفته از لیگ برتر برابر برنتفورد با نتیجه عجیب 4-0 شکست خورد. یونایتد در هفته نخست نیز در زمین خود مقابل برایتون مغلوب شده بود تا برای اریک تن هاخ، سرمربی هلندی جدید این باشگاه، کار به بدترین شکل ممکن شروع شود. برنتفورد در نیمه نخست 4 گل به یونایتد زد که در تاریخ باشگاه منچستریونایتد بی سابقه است. بدترین رکوردهای ممکن نیز برای تن هاخ به ثبت رسیده و او حالا باید تیمش را برای مصاف با لیورپول در هفته سوم رقابت ها آماده کند که بدون شک، جدالی بسیار سخت و حیثیتی خواهد بود.

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند، در مورد اریک تن‌ هاخ به نشریه دی تلگراف گفت:

او باید هر چه سریعتر خودش را با فوتبال انگلیس وفق بدهد. مشکل تن هاخ اینجاست که با ذهنیت فوتبال هلند به فوتبال انگلیس رفته و اینگونه نمی توان نتیجه گرفت. او نیاز به قدرت و انرژی بیشتری دارد و باید بداند که فوتبال انگلیس قابل مقایسه با فوتبال هلند نیست.

گولیت ادامه داد:

منچستریونایتد مشکلات زیادی دارد و هویت خود را از دست داده است. این منچستریونایتد دیگر شباهتی به منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن ندارد. منچستر دیگر نباید در گذشته زندگی کند. حالا کمتر ستاره بزرگی می خواهد پیراهن منچستریونایتد را به تن کند و بیشتر دوست دارند راهی لیورپول، سیتی یا چلسی شوند. یونایتد باید ذهنیتش را تغییر دهد، در غیر این صورت بیش از اینها سقوط خواهد کرد.

گولیت معتقد است که کریستیانو رونالدو از بازگشت به یونایتد پشیمان است:

حس من این است و هر چند رونالدو هرگز به صراحت در این مورد حرف نزده ولی معتقدم او سخت پشیمان است. رونالدو انتظار داشت یونایتد تیم بهتری باشد. او می خواهد ثابت کند همچنان بازیکن ارزشمندی است ولی یونایتد تیمی در حد و اندازه‌های او نیست.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *