بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمار عجیب فولاد ؛ 740پاس، 73درصد مالکیت توپ + سند

برتری آماری فولاد برابر صنعت نفت با 740پاس و 73درصد مالکیت توپ

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۲
برتری آماری فولاد برابر صنعت نفت

فولاد در دربی خوزستان کاملا نسبت به حریفش برتر بود اما ضربات نهایی شاگردان نکونام از دقت کافی برخوردار نبود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فولاد در دربی خوزستان کاملا نسبت به حریفش برتر بود اما ضربات نهایی شاگردان نکونام از دقت کافی برخوردار نبود.

به گزارش پارس فوتبال، همانطور که انتظار می رفت، دیدار فولاد و صنعت نفت با برتری تیم نکونام در روند بازی همراه بود و فولادی ها موقعیت هایی را به روی دروازه حریف خلق کردند اما بدشانسی و همچنین واکنش های به موقع احسان مرادیان مانع از باز شدن دروازه آبادانی ها شد تا این بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

فولاد در این دیدار چند موقعیت خوب را از دست داد. اولین فرصت روی ضربه سر کولیبالی بود که توسط گلر صنعت نفت دفع شد، سپس دو شوت پهلوان و پاتوسی که راهی به درون چارچوب نداشت و سپس واکنش دیدنی مرادیان روی شوت محکم آبشک بود که توسط این دروازه بان دفع شد.

در نیمه دوم نیز شوت زمینی علیاری پس از یک چرخش دیدنی و جاگذاشتن مدافعان صنعت نفت بود که به تیر دروازه برخورد کرد و در ادامه نیز دیگر موقعیت های فولاد از دست رفتند تا این تیم با وجود برتری کامل در جریان بازی، نتواند در نخستین دیدار خانگی خود در فصل جدید، به پیروزی دست یابد.

رسانه باشگاه فولاد در پایان این مسابقه، آماری از عملکرد دو تیم را منتشر کرده که نشان از برتری این تیم در روند بازی دارد. شاگردان نکونام در دیدار روز گذشته 73 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند که این مسئله یک طرفه بودن دربی خوزستان را نشان می دهد.

علاوه بر این، فولادی ها برای رسیدن به دروازه حریف، 740 بار بین یکدیگر پاس رد و بدل کردند که 88 درصد این پاس ها، درست بود و از مجموع 11 شوتی که شاگردان نکونام به سمت دروازه مرادیان زدند، 4 مورد آن در چارچوب بود اما هیچ کدام از این فرصت ها به گل تبدیل نشدند.

به هر شکل نمایش خوب فولاد در هفته نخست و در روزی که ستاره های نامداری مانند وریا غفوری، اشکان دژاگه و علی قربانی از نیمه دوم به میدان آمدند، امیدوار کننده بود و باید دید این تیم در دیدار مهم هفته بعد برابر پرسپولیس چه نتیجه ای را به دست خواهد آورد.

برتری آماری فولاد برابر صنعت نفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *