بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آماری که می‌گوید منچستریونایتد این فصل قهرمان لیگ برتر انگلیس می‌شود!

آغاز فاجعه بار منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر انگلیس با 2 شکست

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۱
آغاز فاجعه بار منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر انگلیس با 2 شکست

منچستریونایتد روز های خوبی را سپری نمی کند چرا که شیاطین سرخ دیروز در خانه حریف با نتیجه 4 بر 0 مقابل برنتفورد تحقیر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچستریونایتد روز های خوبی را سپری نمی کند چرا که شیاطین سرخ دیروز در خانه حریف در هفته دوم این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 0 مقابل برنتفورد تحقیر شدند.

به گزارش پارس فوتبال، منچستریونایتد با هدایت اریک تن هاخ در هفته اول لیگ برتر انگلیس هم با نتیجه 2 بر 1 مقابل برایتون باخته بود و بدین ترتیب به نظر می رسد که اوضاع بسیار آشفته است. شیاطین سرخ اکنون هر دو بازی اول خود در لیگ برتر انگلیس را باخته اند.

آخرین باری که منچستر یونایتد هر دو بازی ابتدایی لیگ برتر انگلیس را باخته بود، به فصل 1992/93 بر می گردد که شیاطین سرخ در آن زمان با هدایت سر الکس فرگوسن بازی اول را مقابل شفیلد یونایتد با نتیجه 2 بر 1 باختند و بازی دوم را هم مقابل اورتون با نتیجه 3 بر 0 باختند. منچستر حتی بازی سوم خود را هم در آن فصل مساوی کرد اما پس از آن روند خوب تیم فرگوسن آغاز شد و آن ها تا قهرمانی پیش رفتند.

البته این یک رکورد منفی برای تن هاگ است که پس از 20 سال اکنون منچستر هر دو بازی ابتدایی خود را باخته است اما یک نکته امیدوار کننده هم در آن وجود دارد.

تفاوت آن جا است که لیگ برتر انگلیس در حال حاضر بسیار سخت تر از 20 سال پیش است و تیم های بزرگ زیادی در این تورنمنت حضور دارند و تک امتیاز ها تکلیف قهرمان را مشخص می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *