بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افشاگری ستاره تاریخ ساز از لطف بزرگ داوری به پرسپولیس + سند

نادر محمدی : متأسفانه داور پنالتی صد درصد ما را نگرفت ؛ خودم دیدم توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۱۹


مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مدعی است داور دیدار این تیم مقابل پرسپولیس یک پنالتی صد درصد برای تیم آن ها را نگرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نادر محمدی ، ستاره تازه وارد ذوب آهن که با پرتاب های بلند خود در رکورد دار و تاریخ ساز شده است پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر فوتبال درباره اخراجش اظهار داشت:

از کادر فنی و مهدی تارتار به دلیل این اشتباه و اخراجم عذرخواهی می‌کنم. از بازیکنان‌مان که 20 تا 25 دقیقه دوام آوردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود:

متأسفانه داور پنالتی صد درصد ما را نگرفت. توپ به دست بازیکن پرسپولیس خورد و خودم دیدم که صد درصد پنالتی بود. دو خطا مرتکب شدم و آقا موعود (بنیادی‌فرد) صحنه‌ها را ببیند. در صحنه دوم برخورد کوچکی داشتم و داور نمی‌خواست کارت بدهد. بعد از اینکه به من کارت قرمز داد به چهار بازیکن دیگر کارت داد تا کارت قرمز مرا جبران کند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد بازی هم تصریح کرد:

بازی خوبی بود و نزدیک یک ماهی بود تمرین می‌کردیم و با آنالیز پرسپولیس در یکی دو هفته اخیر وارد زمین شدیم. متأسفانه با اشتباه من تیم تحت فشار قرار گرفت که از بازیکنان عذرخواهی می‌کنم. در رختکن فشار زیادی را تحمل کردم و خدا را شکر که بازی با تساوی به پایان رسید.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *