بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه سان به تن هاخ و منچستریونایتد ؛ مقایسه با سریال کمدی! + عکس

تمسخر اریک تن هلخ توسط نشریه سان پس از صحبت های سرمربی هلندی با بازیکنانش

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۱
اریک تن هاخ در منچستریونایتد

اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد از بازیکنان تیمش خواسته تا وحشت نکنند هر چند که پس از شکست در هفته اول، نگرانی ها شدت گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد از بازیکنان و هواداران تیمش خواسته تا وحشت نکنند هر چند که پس از شکست در هفته اول، نگرانی ها در مورد هفته دوم شدت گرفته است.

به گزارش پارس فوتبال، نشریه سان با جمله “وحشت نکنید” از تن هاگ شوخی کرده است و این مربی را با یکی از شخصیت های سریال کمدی “ارتش پدر” مقایسه کرده است. در حقیقت “سرجوخه جونز” نام یکی از شخصیت های این سریال کمدی بریتانیایی در دهه های 60 و 70 میلادی بوده است که وقتی احساس خطر می کرده، فریاد می زده “وحشت نکنید!”

اریک تن هاخ در منچستریونایتد

منچستریونایتد لیگ انگلیس را با شکست مقابل برایتون در یکشنبه گذشته آغاز کرد و حالا باید در هفته دوم به مصاف برایتون برود. تن هاخ گفته است:

وقتی منچستریونایتد نمی تواند مطابق انتظار عمل کند، نمی تواند برنده شود و این طبیعی است. من وقتی دچار وحشت می شوم که استرسی در تیم وجود نداشته باشد چرا که باید برنده شویم. این یک توقع است. همچنان می گویم که “وحشت” کلمه درستی نیست. ترجیح می دهم که بگویم ” بجنبید، باید واکنش نشان بدهیم.” باید روشن فکر کنیم و کار درست را انجام بدهیم.

سان در گزارش خود نوشته است که وقتی باشگاه منچستریونایتد در هفته گذشته به سراغ خرید مارکو ارناتوویچ 33 ساله رفته، نزدیک بوده که به “ارتش پدر” تبدیل شود هر چند که در نهایت این اتفاق رخ نداده است. تن هاگ هم البته وقتی با سوالی در مورد خرید توسط تیمش مواجه شد، بیان کرد:

باید این کار را انجام بدهیم و مطمئنم که ترکیب خود را تقویت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *