بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گواردیولا راه خروج برناردو سیلوا از منچسترسیتی را بست

گواردیولا : برناردو باید در سیتی بماند و 100 درصد او را در تیمم می خواهم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵
برناردو سیلوا در منچسترسیتی

بارسلونا در هفته‌های اخیر برای جذب برناردو سیلوا ستاره پرتغالی منچسترسیتی، اقدام کرده و گفته می شود که با خود او به توافق شخصی رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا بازهم تاکید کرد که نمی خواهد برناردو سیلوا را از دست بدهد.

به گزارش پارس فوتبال، باشگاه بارسلونا در هفته‌های اخیر برای جذب برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، اقدام کرده و گفته می شود که با خود او به توافق شخصی رسیده است.

مشکل اینجاست که سیتی رقمی در حدود 80 میلیون یورو برای فروش ستاره پرتغالی خود می‌خواهد و این انتقال تنها در صورت جدایی فرانکی دی یونگ از بارسا نهایی خواهد شد. سیلوا در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد که می خواهد جدایی اش از سیتی دوستانه باشد و دوست ندارد باشگاه فعلی خود را آزرده خاطر کند.

پپ گواردیولا، مربی سیتی، که در چند مصاحبه قبلی خود گفته بود، هیچ بازیکنی را به زور حفظ نخواهند کرد، در نشست خبری بازی با بورنموث و در پاسخ به سوالی در مورد برناردو سیلوا گفت:

برناردو باید در سیتی بماند و 100 درصد او را در تیمم می خواهم. او برای من بازیکن خاصی است. نمی دانم چه خواهد شد ولی او خودش می داند که چقدر دوستش دارم. اینجا همه برناردو را دوست داریم و می خواهیم با ما بماند. در هر صورت نمی دانم در ذهن او چه می گذرد و باید تا پایان نقل و انتقالات صبر کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *