بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

نشست خبری تن هاخ پیش از مصاف برنتفورد و منچستریونایتد

تن هاخ : رونالدو برای این دیدار در دسترس است ولی مارسیال و لیندلوف در دسترس نیستند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۵
برنتفورد و منچستریونایتد

اریک تن‌هاخ در نشست خبری پیش از بازی امشب منچستر یونایتد مقابل برنتفورد در هفته دوم لیگ برتر فوتبال جزیره صحبت‌هایی بیان داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی هلندی منچستریونایتد پیش از مصاف امشب تیمش با برنتفورد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش پارس فوتبال و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، اریک تن‌ هاخ در نشست خبری پیش از بازی امشب منچستریونایتد مقابل برنتفورد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جزیره صحبت‌هایی بیان داشته که در ادامه می‌خوانید:

رونالدو برای این دیدار در دسترس است ولی مارسیال و لیندلوف در دسترس نیستند. کریستیانو رونالدو هفته تمرینی خوبی را پشت سر گذاشت. من فکر می‌کنم که او کمی بیشتر از نیم ساعت در دیدار قبلی بازی کرد. او در دو بازی گذشته دو نیمه تمام بازی کرده است و برای ترکیب ابتدایی ما در این بازی باید ببینیم چی می‌شود؛ تصمیمم را پیش خودم نگه می‌دارم.

رشفورد واقعا بازیکن مهمی است. شما از روز اولی که من به این جا آمدم دیده‌اید که من واقعا از او راضی هستم. نمی‌خواهم او را از دست بدهم. قطعا در برنامه‌های ما در منچستر یونایتد جای خواهد داشت.

آیا متقاعد شده‌اید که تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در یکم سپتامبر، تیمی بهتر از آن‌چه در حال حاضر دارید، خواهید داشت؟

بله، باید این‌گونه باشد. من متقاعد شده‌ام که این کار را خواهیم کرد.

در مورد شکست در برابر برایتون؟

وظیفه من همیشه بعد از پایان هر بازی این است که بازی را تجزیه و تحلیل می‌کنم، چه چیزهایی خوب پیشرفت داشته‌ایم، چه اشتباهاتی وجود داشت، چگونه می‌توانیم پیشرفت کنیم، چه چیزی را باید بهبود ببخشیم، چگونه می‌توانیم تمرین کنیم و آن را به بازیکنان می‌گوییم و به آن‌ها نشان می‌دهیم که چگونه برای به دست آوردن راه حل‌ها پیشرفت کنند. ما درس‌های زیادی گرفته‌ایم، اما فکر می‌کنم این یک چیز طبیعی در ابتدای فصل به حساب بیاید. این یک فرایند یکنواخت است، اعضای تیم کنار هم جمع می‌شوند، نحوه بازی ما، شروع جدید و حتی اشتباهات شما، فوتبال بازی اشتباهات است. ما می‌دانیم که باید در خیلی چیزها پیشرفت کنیم.

در مورد نقل و انتقالات؟

من بسیار خوشحالم و فکر می‌کنم به خوبی ارتباط برقرار کردیم ولی نمی‌توانم با اسم توضیح دهم زیرا نمی‌توانم در مورد بازیکنانی که با تیم‌های دیگر قرارداد دارند صحبت کنم.

من می‌دانم که همیشه فشار هست و من تجربه کافی را در این زمینه دارم و می‌دانم که باید هر بازی را پیروز شویم. هواداران منچستر یونایتد نیز می‌خواهند ما هر بازی را پیروز شویم. ما با تمامی شرایط کنار آمدیم و پذیرفتیم و تلاش می‌کنیم که تمام تلاشمان را در بازی آخر هفته انجام دهیم.

همه بازی‌ها سخت خواهند بود و تیم‌های بسیار خوبی وجود دارند درست مانند هفته پیش و بازی مقابل برایتون. بازیکنان برنتفورد نیز مدت زیادی است که زیر نظر یک مربی و کنار هم کار کرده‌اند و ساختار خوبی ساخته‌اند. ما محکوم به برد هستیم.

آیا در اهداف نقل و انتقالاتی به اندازه مدیران تیم نقش دارید؟

بله!

در مورد بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم‌های روکسهام و هالیفاکس؟

من دوست نداشتم که این بازی‌ها پشت درب‌های بسته انجام شوند ولی انجام شدند و به خاطر این بود که ما می‌خواستیم تمام بازیکنان دقایقی بازی کنند. چرا که ما به آمادگی کامل آن‌ها نیاز داریم. ما در هر پست به دو بازیکن نیاز داریم و هم‌چنین آن‌ها می‌توانند با سخت‌کوشی توانایی‌های خود را به من و به تیم نشان دهند و در عین حال به سطح آمادگی کامل برسند که مهم‌ترین موضوع برای تیم است. قطعا بهترین اتفاق برای بازیکنان این است که این دقایق را در لیگ بازی کنند ولی ما یک تیم کامل داریم و به تمامی آن‌ها نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *