بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هدف بعدی بایرن مونیخ ؛ زننده گل قهرمانی چلسی در اروپا

تلاش بایرن مونیخ برای جذب کای هاورتز

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۵۶
تلاش بایرن مونیخ برای جذب کای هاورتز

بایرن مونیخ عملکرد قابل توجهی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته و موفق شده است بازیکنان بزرگی را در چند هفته اخیر به مونیخ منتقل کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیران بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط جذب کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، هستند.

به گزارش پارس فوتبال، بایرن مونیخ عملکرد قابل توجهی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته و موفق شده است بازیکنان بزرگی را در چند هفته اخیر به مونیخ منتقل کند.

جدایی روبرت لواندوفسکی باعث شد که آنها به صورت جدی به فکر تقویت خط حمله تیم‌شان باشند و سادیو مانه را از لیورپول به خدمت بگیرند تا دست یولیان ناگلزمان بازتر از قبل شود.

این در حالی است که انتقال ماتیس دی‌لیخت از یوونتوس به این تیم با مبلغ قابل توجه 60 میلیون دلار نیز یکی از خریدهای گرانقیمت این تیم در چند سال اخیر به حساب می‌آمد.

اما به نظر می‌رسد که خریدهای حسن صالح حمیدزیچ به عنوان مدیر ورزشی بایرن هنوز به پایان نرسیده است و آنها در حال بررسی سایر گزینه‌هایی هستند که برای تقویت این تیم خصوصا از نظر هجومی دارند.

رسانه‌های آلمانی مدعی شده‌اند که بایرن مذاکراتی را با مدیر برنامه هاورتز آغاز کرده و از آنها درباره شانسی که برای انتقال این بازیکن از استمفوردبریج به آلیانس آرنا دارد سوال کرده است.

گفته می‌شود آنها به دنبال یافتن جانشینی قابل اطمینان برای لواندوفسکی هستند و این ستاره چلسی را یکی از گزینه‌های اصلی یرای این پست می‌دانند.

با این حال خرید این بازیکن شاید برای مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا بسیار دشوار باشد چون توماس توخل علاقه زیادی به او دارد و هاورتز هم توانسته است خودش را در ترکیب چلسی جای دهد و با جدایی روملو لوکاکو فرصت بیشتری برای نشان دادن توانایی‌هایش در لیگ برتر انگلیس خواهد داشت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *