بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک استقلالی سورپرایز ویژه رضا درویش پس از رونمایی از مهاجم اروپایی پرسپولیس + سند

شیخ دیاباته گزینه بعدی پرسپولیس برای خط حمله

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۵
پرسپولیس

پرسپولیس مشکلی برای جذب شیخ ندارد و اگر یحیی گل محمدی اکی دهد، مدیران پرسپولیس باب مذاکره را با این بازیکن آغاز خواهند کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی به شدت از عملکرد مدیریت پرسپولیس در عدم جذب مهاجم خارجی گله داشت و آن‌ها را مقصر بالانس نبودن تیمش می‌دانست.با این حال مدیران این تیم بالاخره موفق شدند یورگن لوکادیا ستاره هلندی را به خدمت بگیرند و خط حمله خودشان را تقویت کنند. سرمربی سرخ پوشان از مدت‌ها قبل اعلام کرده بود که تیمش در خط حمله ۲ مهاجم خارجی می‌خواهد.یکی از بازیکنانی که در این مدت به یحیی معرفی شد، شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال است که سابقه آقای گلی را در فوتبال ایران در کارنامه دارد. دیاباته که فصل قبل در تیم الغرافه قطر بازی می‌کرد، هم اکنون بازیکن آزاد است و مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد.

با این حال گل محمدی به چند دلیل از جمله مصدومیت‌های فراوان، آماده نبودن و دوندگی پایین، تا حالا برای جذب دیاباته جواب مثبت نداده است. مدیران پرسپولیس به دلیل قیمت مناسب و اینکه دیاباته بازیکن آزاد است، او را گزینه مناسبی برای این تیم می‌دانند.

با این حال یحیی زیر بار جذب دیاباته نرفت و لوکادیا که به مراتب گزینه بهتری است، پرسپولیسی شد. حالا و بعد از پرسپولیسی شدن لوکادیا، دوباره شایعه مذاکره شیخ دیاباته مطرح شد ولی تا این لحظه هیچ صحبتی بین باشگاه پرسپولیس و این بازیکن انجام نشده است.آنطور که شنیدیم باشگاه پرسپولیس مشکلی برای جذب شیخ ندارد و اگر یحیی گل محمدی اکی دهد، مدیران این تیم باب مذاکره را با این بازیکن آغاز خواهند کرد. حال باید دید که یحیی موافقت خود را با جذب دیاباته اعلام می‌کند یا همچنان این بازیکن را نمی‌خواهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *