بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ افشاگری ساپینتو از پشت پرده استقلالی شدن محمد محبی + سند

ریکاردو ساپینتو : . من برای جذب محبی صبوری کردم و جنگیدم ؛ به او گفتم بزرگتر از استقلال نمی‌توانی پیدا کنی

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سپاهان در آغاز لیگ برتر شرکت کرد و توضیحاتی را راجع به جذب محمد محبی ستاره جدید استقلالی ها ارائه کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل سپاهان در آغاز لیگ برتر اظهار کرد:

خوشحالم که به ایران آمدم و سرمربی تیم بزرگ استقلال شدم. فردا یک بازی بزرگ و سخت را در پیش داریم. در مقابل یک تیم قوی بازی داریم. من قبلا با آقای مورایس برخورد داشتم و سر تمرین تیم رفتم. امیدوارم بتوانیم در این بازی موفق باشیم.

او درباره شرایط محمد محبی در استقلال گفت:

از هفته‌ای که آمدیم برای جذب محمد محبی وارد مذاکره شدیم. من برای محبی صبوری کردم و جنگیدم. طبق صحبت‌های اولیه که داشتیم، مدیریت باشگاه مبداء، تغییر کرد و قضیه برای ما منتفی شد. محبی رویای بازی کردن در اروپا را داشت. من با او خیلی صحبت کردم و به او گفتم بزرگتر از استقلال نمی‌توانی پیدا کنی و می‌توانی آینده خوبی را در تیم ملی و دوران بازی خود رقم بزنی. ما هفته‌ها با این بازیکن صحبت کردیم و توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. محبی بازیکن توانمندی است و می‌تواند انتظارات ما را برآورده کند.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *