بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای جالب نیکو کوواچ درباره جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ

کواچ : این باشگاه همیشه قدرتمند بوده و امسال نیز این شرایط دوباره برای بایرن مونیخ تکرار خواهد شد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۱
جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ

نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و فعلی ولفسبورگ، مدعی شد باواریایی‌ها علی‌رغم از دست دادن روبرت لواندوفسکی همچنان تیم قدرتمندی هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیکو کوواچ، سرمربی سابق بایرن مونیخ و فعلی ولفسبورگ، مدعی شد باواریایی‌ها علی‌رغم از دست دادن روبرت لواندوفسکی همچنان تیم قدرتمندی هستند.

به گزارش پارس فوتبال، دوره 16 ماهه نیکو کوواچ روی نیمکت بایرن مونیخ چندان موفقیت آمیز نبود و این سرمربی جوان و کروات بعد از شکست سنگین تیمش مقابل فرانکفورت، جای خود را به هانسی فلیک داد. ولفسبورگ تحت هدایت نیکو کوواچ هفته بعد به مصاف بایرن مونیخ می‌رود و این سرمربی مدعی شد آنها علی‌رغم جدایی روبرت لواندوفسکی تضعیف نخواهند شد.

نیکو کوواچ گفت:

من روزهای زیادی را به‌عنوان بازیکن و همچنین سرمربی در این باشگاه سپری کردم و بازگشت به مونیخ همیشه برایم خوب و خوشحال کننده است. من دوستان و افراد نزدیک زیادی در این باشگاه دارم و مشتاقانه منتظر دیدار با چهره‌هایی نزدیک و آشنا در روز یک‌شنبه هستم. چنین تجربیاتی همیشه برای شما در دوران حرفه‌ای رخ خواهد داد. اخیرا در نشریات خواندم که اوضاع بایرن مونیخ بعد از جدایی روبرت لواندوفسکی از این تیم بدتر خواهد شد، اما اینطور نیست.

این باشگاه همیشه قدرتمند بوده و امسال نیز این شرایط دوباره برای بایرن مونیخ تکرار خواهد شد. ما می‌دانیم که مقابل چنین تیم بزرگی برای ما سخت خواهد بود. اما در طول مسابقه باید به برنامه بازی خود پایبند باشیم و تلاش کنیم موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کنیم. برابر بایرن مونیخ ما باید در قالب یک تیم دفاع کنیم، زیرا کیفیت فردی بازیکنان حریف خیلی بالاست. ما موقعیت‌های زیادی نخواهیم داشت، بنابراین باید از چند فرصتی که در طول بازی به‌دست می‌آوریم استفاده کنیم. بایرن مونیخ سعی خواهد کرد نتیجه بازی را در همان دقایق اول تعیین کند، اما ما نیز ایده‌های خود را داریم و خواهیم دید که شرایط در روز یک‌شنبه چگونه پیش خواهد رفت.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *