بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تراکتور بیخیال مهاجم خارجی شد؟

منصرف شدن تراکتور از جذب مهاجم خارجی در آستانه آغاز لیگ برتر

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۱
منصرف شدن تراکتور از جذب مهاجم خارجی

باشگاه تراکتور در تلاش بود که پیش از شروع فصل جدید یک مهاجم خارجی جذب کند اما هنوز موفق به این کار نشده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه تراکتور در تلاش بود که پیش از شروع فصل جدید یک مهاجم خارجی جذب کند اما هنوز موفق به این کار نشده است.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان قربان بردیف در اولین تجربه حضور رسمی این مربی روی نیمکت، روز شنبه به مصاف گل گهر در سیرجان خواهند رفت. سرخ پوشان عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات داشتند اما جذب یک مهاجم خارجی که جزو برنامه های آنها بود هنوز به سرانجام نرسیده است.

باشگاه تراکتور برخلاف فصل گذشته، برای لیگ بیست و دوم سه بازیکن خارجی جذب کرده و به دنبال جذب یک بازیکن دیگر است. این باشگاه آخرین سهمیه خارجی خود را برای جذب یک مهاجم کنار گذاشته بود و از چند هفته پیش مذاکره با گزینه های مورد نظر خود را شروع کرد.

در اردوی ترکیه چند مهاجم پیشنهاد شده به باشگاه تراکتور، در تمرینات حضور پیدا کردند اما مورد تایید قربان بردیف نبودند. طبق روال این چند وقت اخیر، پروسه مذاکره و عقد قرارداد با مهاجم خارجی در دفتر استانبول باشگاه تراکتور انجام خواهد شد که البته هنوز به سرانجام نرسیده است. این باعث شد تا به نظر برسد که سرخ پوشان کار جذب مهاجم خارجی را متوقف کرده اند ولی طبق گفته منابع آگاه آنها همچنان تلاش می کنند تا آخرین خواسته نقل و انتقالاتی سرمربی خود را هر چه زودتر برآورده کنند.

به این ترتیب قربان بردیف باید بخش تهاجمی تیم خود را در هفته اول لیگ برتر با نفراتی که در اختیار دارد بچیند. محمد عباس زاده، بهترین گلزن تراکتور در دو فصل اخیر گزینه اول سرمربی روس-ترکمن سر‌خ‌پوشان برای خط حمله خواهد بود و باید دید که زوج خارجی او چه کسی خواهد بود و کی به تیم ملحق خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *