بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام قهرمانی رئال مادرید در دستان مثلث برمودا + عکس

قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا با غلبه بر آینتراخت فرانکفورت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۴
قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا با غلبه بر آینتراخت فرانکفورت

رئال مادرید موفق شد در فینال سوپرجام اروپا اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از بازی سوپرجام اروپا شود..

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید موفق شد در فینال سوپرجام اروپا آینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 2 بر 0 شکست دهد و بدین ترتیب قهرمان این دوره از بازی سوپرجام اروپا شود.

به گزارش پارس فوتبال، در این بازی لوکا مودریچ، تونی کروس و کاسمیرو به عنوان خط هافبک رئال از ابتدای بازی درون ترکیب بودند و بدین ترتیب آنچلوتی یک بار دیگر به مثلث ویژه ای که در خط هافبک رئال در اختیار دارد اعتماد کرد. کروس، مودریچ و کاسمیرو در این بازی خوب عمل کردند. کاسمیرو پاس گل اول رئال مادرید را داد و یک شوت هم به تیرک دروازه زد.

آنچلوتی در یک تشبیه جالب گفته بود که مثلث کروس، مودریچ و کاسمیرو مثلث برمودای رئال است چرا که وقتی توپ در اختیار آن ها قرار می گیرد ناپدید می شود و کسی نمی تواند به سادگی توپ را از آن ها پس بگیرد.

قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا با غلبه بر آینتراخت فرانکفورت

اکنون این مثلث برمودا یک جام جدید به همراه رئال مادرید به دست آورده است و این جام سوپرجام اروپای 2022 است. مودریچ، کروس و کاسمیرو در 8 فینال برای رئال مادرید به میدان رفته اند و جالب این که هر 8 فینال را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و رکورد 100 درصد پیروزی را در فینال ها دارند که آن ها را تبدیل به یکی از بهترین خط هافبک های تاریخ می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *