بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

موضوع جلسه هیات مدیره پرسپولیس چه بود؟ + عکس

تشکیل جلسه هیات مدیره پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۵۵
تشکیل جلسه هیات مدیره پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

عصر روز گذشته اعضای هیئت مدیره پرسپولیس که حسین خبیری و حسین شهریاری نیز به جمع آنها اضافه شده‌اند، در محل باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هیئت مدیره پرسپولیس روز گذشته جلسه‌ای را در محل باشگاه برگزار کردند.

به گزارش پارس فوتبال، عصر روز گذشته اعضای هیئت مدیره پرسپولیس که حسین خبیری و حسین شهریاری نیز به جمع آنها اضافه شده‌اند، در محل باشگاه پرسپولیس دور هم جمع شدند تا درباره موضوعات مختلف جلسه‌ای را برگزار کنند؛ این نخستین جلسه هیئت مدیره تازه سرخپوشان بود.

در تصویری که باشگاه از این جلسه منتشر کرده، امیرعلی حسینی، مسئول اموربین‌الملل پرسپولیس، حضور دارد. او مامور مذاکره با گزینه خط حمله بود و حضورش نشان می‌دهد که احتمالا گزارشاتی در این باره را به هیئت مدیره ارائه کرده است.

اگرچه باشگاه در گزارش مربوط به جلسه اشاره‌ای به بررسی وضعیت مهاجم موردنظر نکرده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که در این جلسه صحبت‌های مختلفی در این باره مطرح شد و رضا درویش وعده داد که به زودی مهاجم خارجی سرخپوشان جذب خواهد شد.

تشکیل جلسه هیات مدیره پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی

آنطور که روابط عمومی باشگاه اعلام کرده «بررسی قراردادهای کارگزاری و اسپانسری، شرایط باشگاه، وضعیت تیم و حضور پر قدرت پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر در فصل جدید» موضوعات مورد بحث در این جلسه بوده است.

اعضای هیئت مدیره پس از حضور در ساختمان باشگاه راهی ورزشگاه شهید کاظمی شدند تا با یحیی گل‌محمدی و شاگردانش دقایقی را سپری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *