بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید 2 – 0 فرانکفورت ؛ یک جام دیگر در کلکسیون کهکشانی ها + تصاویر

قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا با برتری برای آینتراخت فرانکفورت

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۶:۵۸
قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا

بازیکنان رئال مادرید در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های داوید آلابا و کریم بنزما توانستند به پیروزی برسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل آینتراخت فرانکفورت، فاتح سوپرجام اروپا شد.

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های داوید آلابا و کریم بنزما توانستند به پیروزی برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 14 بود که اولین موقعیت جدی بازی روی دروازه رئال ایجاد شد اما دائیچی کامادا، مهاجم ژاپنی آینتراخت، که با پاس لیندستروم صاحب موقعیت شده بود، نتوانست کورتوا را مغلوب کند و دروازه بان رئال با یک واکنش خوب توپ را برگرداند.

سه دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی رئال آماده بود اما ضربه وینیسیوس را توتا از روی خط دروازه آینتراخت برگشت تا بازی بدون گل دنبال شود.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 24 بار دیگر نوبت تیم آلمانی بود که روی دروازه رئال خطرساز شود اما این بار هم کورتوا با واکنشی به موقع ضربه نائوف را برگشت داد.

در ادامه کمی از تب و تاب بازی کاسته شد تا اینکه در دقیقه 37، وینسیوس روی پاس بنزما صاحب موقعیت شد اما ضربه کات دار او را کوین تراپ به بیرون فرستاد.

روی همین ضربه کرنر بود که رئال به گل اول رسید. روی ضربه کرنر تونی کروس بود که توپ با ضربه بنزما در حال خروج از زمین بود که کاسمیرو آن را به مقابل دروازه برگرداند و داوید آلابا با یک بغل پای ساده حساب کار را 1-0 کرد.

تنها 4 دقیقه بعد بنزما می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رئالی ها بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 55 بود که روی ارسال فرلان مندی، بار دیگر وینیسیوس صاحب موقعیت شد اما ضربه او را باز هم تراپ دفع کرد.

قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا

در ادامه بازیکنان آینتراخت پیش کشیدند اما این رئال بود که می توانست در دقیقه 61 به گل دوم برسد ولی شوت تماشایی کاسمیرو به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

فشار حملات رئال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65 سرانجام کریم بنزما اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی حرکت خوب وینیسیوس از سمت چپ و پاس در عرض او بود که بنزما با یک شوت حساب شده دروازه تراپ را باز کرد.

قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اروپا

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و موقعیت های چندانی روی دروازه ها به وجود نیامد. در دقیقه 81 بود که روی یک ضدحمله رئال مادرید می توانست به گل برسد اما ضربه کروس از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی رئالی ها به خوبی بازی را کنترل کردند و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید تا رئال یک بار دیگر فاتح سوپرجام اروپا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *