بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آموزش پابجی موبایل (تنظیمات حرفه‌ای و یوسی رایگان)

نکته طلایی در ارتباط با تنظیمات حرفه‌ای و یوسی پابجی موبایل

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۱
آموزش پابجی موبایل (تنظیمات حرفه‌ای و یوسی رایگان)

بازی پابجی موبایل به یکی از بازی‌های محبوب در میان گیمرها تبدیل شده است و براساس آمار رسمی گوگل، تاکنون بیش از 100 میلیون کاربر این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی پابجی موبایل به یکی از بازی‌های محبوب در میان گیمرها تبدیل شده است و براساس آمار رسمی گوگل، تاکنون بیش از 100 میلیون کاربر این بازی را از گوگل پلی دانلود کرده‌اند. این بازی که با توجه به میزان محبوبیت خود در میان گیمرها به جایگاه ویژه‌ای دست یافته است دارای رازهای مخفی بوده که شما با کمک آن‌ها می‌توانید در این بازی به صورت حرفه‌ای‌تر ظاهر شوید و به سرعت پیشرفت کنید. استفاده از یوسی یکی از این راه‌ها است که به شما در خرید اسلحه و سایر تجهیزات حیاتی کمک می‌کند و طبیعتا بسیاری از گیمرهای حرفه‌ای این بازی، به دنبال کسب تعداد بیشتری از این یوسی‌ها هستند تا بتوانند یک شبه ره صد ساله را در پابجی موبایل طی کنند؛ اما علاوه بر استفاده از یوسی، ست تنظیمات حرفه‌ای این بازی نیز نقش کلیدی را در پیشرفت شما ایفا می‌کند. علت این امر نیز این است که شما با صحیح‌سازی و حرفه‌ای‌تر کردن تنظیمات ویژه این بازی می‌توانید از هرگونه وقفه و حواس پرتی در حین بازی جلوگیری کنید. با توجه به افزایش روز افزون محبوبیت پابجی موبایل در میان گیمرهای ایرانی ما در این مطلب به آموزش تنظیمات حرفه‌ای این بازی می‌پردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با تنظیمات پابجی موبایل

آموزش پابجی موبایل (تنظیمات حرفه‌ای و یوسی رایگان)

پیشنهاد می شود اگر به دنبال ترجمه ماموریت های پابجی موبایل هستید به لینک https://ucpubg.vip/missions/ مراجعه کنید.

پابجی موبایل یک بازی کاملا اکشن است و انجام برخی تنظیمات به منظور کاهش حواس پرتی در حین طی مراحل مختلف آن، اجتناب ناپذیر است. یکی از مزیت‌های پابجی موبایل، فراهم کردن امکان تنظیم بازی متناسب با سلیقه شخصی است و همین امر نیز یکی از عوامل موثر در محبوبیت این بازی است. البته ناگفته نماند که امکان کسب یوسی رایگان که به عنوان پول درون برنامه‌ای این بازی نیز شناخته می‌شود وجود دارد و این مورد نیز از عوامل دخیل در موفقیت چشمگیر این بازی است و شما می‌توانید با شرکت در مسابقات رویال پس پابجی موبایل، دنبال کردن صفحات اجتماعی این بازی یا دریافت یوسی رایگان از برخی نرم‌افزارها همچون Google Opinion Rewards به مقداری یوسی رایگان دسترسی پیدا کنید؛ اما آن چه که واضح است این است که این میزان یوسی رایگان برای پیشرفت سریع شما کافی نخواهد بود و می‌توانید به منظور دست یابی بیشتر به اسلحه‌ها، اسکین‌ها و غیره از مجموعه‌های معتبر ارائه کننده خدمات گیمینگ همچون سایت یوسی پابجی وی آی پی، اقدام به خرید یوسی با قیمت مناسب کنید. قبل از اقدام به خرید این یوسی و حرفه‌ای‌ترکردن روند بازی لازم است تنظیماتی را انجام دهید که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم:

انجام تنظیمات پایه (Basic)

بلافاصله پس از ورود به بازی پابجی موبایل، در صفحه اصلی این بازی علامت چرخ‌دنده را در قسمت پایین و سمت چپ صفحه مشاهده خواهید کرد. با لمس این چرخ‌دنده فهرستی از تنظیمات را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت شما با فعال کردن گزینه Aim assist می‌توانید دقت در هدف‌گیری‌های خود را ارتقا دهید یکی از مزیت‌های جالب توجه این گزینه است که در صورت حرکت فرد مورد هدف، هدف اسلحه نیز به دنبال او می‌رود. گزینه بعدی Peak and fire است و در میان گیمرهای حرفه‌ای به عنوان یکی از گزینه‌های حیاتی برای بقا در این بازی شناخته می‌شود. شما با فعال کردن این گزینه می‌توانید زمانی که در یک سنگر پنهان شده‌اید و دشمن شما نیز در یک سنگر دیگر پناه گرفته و می‌دانید خروج از سنگر ریسک بزرگی برای شما به همراه خواهد داشت، با استفاده از این گزینه بدون نیاز به خروج کامل از سنگر می‌توانید کمی به بیرون خم شده و راحت‌تر دشمن را مورد هدف قرار دهید.

البته ناگفته نماند که در این بخش نیز گزینه‌ فرعی دیگری به نام Peak and open scope وجود دارد که با فعال کردن آن، به هنگام لمس دکمه خم شدن، دوربین اسلحه باز شده و بر روی هدف زوم می‌کند که فعال کردن این گزینه چندان توصیه نمی‌شود؛ چراکه در جنگ‌های نزدیک این آپشن می‌تواند منجر به کشته شدن شما گردد. یکی از قابلیت‌های دیگری که در بخش تنظیمات پایه می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، گزینه Auto-Open doors است که با فعال بودن این گزینه با نزدیک شدن به هر در، در به روی شما باز می‌شود که فعال یا غیرفعال بودن این گزینه چندان تاثیری در کیفیت بازی شما نخواهد داشت و می‌توانید متناسب با سبک و استراتژی خاص خود آن را فعال کنید.

یکی از تنظیماتی که بسیار در امر پیشرفت شما در بازی موثر است جداسازی دکمه‌های Climb/Jump است؛ علت این امر آن است که با جداسازی این دو، تسلط و تمرکز بیشتری بر روی روند بازی خواهید داشت. فعال کردن قابلیت Healing prompt نیز در احیا سلامتی شما در حین بازی بسیار موثر خواهد بود. شما با فعال کردن این گزینه به هنگامی که میزان جانتان کمتر از 25 درصد است، تمام ابزارهای تمدید جان دریافت شده را به صورت خودکار نصب می‌کنید و طبیعتا فعال کردن چنین قابلیت‌هایی در مواقع سخت و دشوار بازی، بسیار کارآمد خواهد بود.

در این میان تنظیمات کاربردی دیگری نیز وجود دارد که به شما در جالب‌تر شدن فضای بازی کمک می‌کند. یکی از این تنظیمات، گزینه Default parachute follow است. این قابلیت زمانی کاربرد حیاتی برای شما پیدا خواهد کرد که جدا شدن از هم تیمی‌ها و پیدا نکردن آن‌ها موجب مرگ شما خواهد شد! در چنین صورتی با فعال بودن این گزینه کاراکتر شما به صورت اتوماتیک به سوی هم ‌تیمی‌ها پرواز کرده و از جدایی هم تیمی‌ها جلوگیری به عمل می‌آورد. یکی از تنظیمات حرفه‌ای دیگر، امکان بازبینی صحنه کشته شدن کاراکتر با فعال بودن گزینه Death Replay است که می‌تواند در ارتقا سطح بازی، تمرین بیشتر و حرفه‌ای‌تر شدن شما نقش مفیدی داشته باشد یا مثلا فعال بودن گزینه‌های Show Outfit و Allow To See Your Result به کسانی که پروفایل شما را می‌بینند اجازه مشاهده کاراکتر و نتایج به دست آمده شما را می‌دهد و اگر تمایلی به نشان دادن میزان قتل‌های خود به دیگران ندارید می‌توانید این گزینه را غیرفعال کنید. ناگفته نماند که تنظیمات حرفه‌ای پابجی موبایل به این موارد منحصر نبوده و شما می‌توانید در بخش بلاگ مجموعه‌های معتبری همچون سایت یوسی پابجی به اطلاعات بیشتری درباره تنظیمات بخش گرافیک، کنترل، حساسیت، دوربین اسلحه و غیره دست پیدا کنید.

معرفی مجموعه یوسی پابجی وی ای پی

وب‌سایت یوسی پابجی وی ای پی، یکی از مجموعه‌های کاملا معتبر ایرانی است که به ارائه خدمات مختلف بازی پابجی موبایل می‌پردازد و شما با خیال راحت می‌توانید با بهترین قیمت موجود در بازار، اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل و سایر مقدمات لازم برای داشتن تجربه یک بازی حرفه‌ای همچون گیفت کارت ایکس باکس و مواردی از این قبیل نمایید و نگرانی خاصی از بابت فیشینگ و کلاهبرداری نداشته باشید؛ چراکه تمام فعالیت‌های این مجموعه ثبت شده، کاملا قانونی بوده و به هنگام دریافت خدمات از آن، شما از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می‌شوید. ناگفته نماند که بخش بلاگ این مجموعه دارای مقالات حرفه‌ای بسیاری است که در ارتقا سطح دانش گیمرها نقش موثری داشته است.

نکته طلایی در ارتباط با تنظیمات حرفه‌ای و یوسی پابجی موبایل

همان طور که در مطالب بالا نیز به آن اشاره شد استفاده از یوسی پابجی موبایل به دلیل فراهم کردن امکان خرید اسلحه و تجهیزات پیشرفته بسیار مهم است؛ اما تنها عامل دخیل در پیشرفت سریع این بازی به یوسی منحصر نبوده و شما با انجام تنظیمات حرفه‌ای می‌توانید در کنار یوسی، پیشرفت فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. این تنظیمات به دلیل فعال کردن قابلیت‌های ویژه‌ای همچون پرواز کردن به سمت هم تیمی‌ها، بالا بردن دقت هدف گیری و غیره تاثیر به سزایی در حرفه‌ای‌تر شدن شما خواهند داشت. اگر چنانچه قصد خرید یوسی پابجی موبایل با بهترین قیمت یا کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با تنظیمات حرفه‌ای این بازی را دارید، توصیه ما به شما این است که حتما به مجموعه یوسی پابجی وی ای پی سر بزنید.

منبع: ucpubg.vip

 

دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *