بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف جالب سرمربی استرالیا درباره تیم ملی والیبال ایران

پرستون : بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها بسیار با نظم و انضباط بودند و سرعتی بازی کردند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۸
تیم ملی والیبال ایران

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا معتقد است که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران شرایط فیزیکی و تاکتیک خوبی دارند و با سرعت بالا بازی می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا معتقد است که بازیکنان تیم ملی والیبال ایران شرایط فیزیکی و تاکتیک خوبی دارند و با سرعت بالا بازی می‌کنند.

به گزارش پارس فوتبال، دیوید پرستون از پرافتخارترین مربیان دانشگاهی کانادا است که 6 عنوان پیاپی در مسابقات دانشگاهی دارد. او در سال‌های 2013 تا 2018 با هدایت تیم دانشگاه غربی دو مدال نقره و چهار مدال برنز مسابقات قهرمانی کانادا را از آن خود کرد و به مدت دو سال سرمربی تیم ملی جوانان کانادا بود که با این تیم در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال 2014 حضور یافت.

این سرمربی که 341 برد و 89 باخت را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است، در حال حاضر سرمربی تیم ملی استرالیا در جام کنفدراسیون مردان آسیا است و در حاشیه این رقابت‌‌ها در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت فدراسیون گفت:

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت. بهروز عطایی را در بلغارستان دیدم و به او گفتم با تیمش بسیار خوب کار کرده است. بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها بسیار با نظم و انضباط بودند و سرعتی بازی کردند. من آینده روشنی برابر این تیم متحول شده می‌بینم.

این سرمربی درباره تیم ملی جوانان ایران هم گفت:

امسال جوانان زیر ۲۰ سال تیم ملی ایران در رقابت‌های جام کنفدراسیون آسیا شرکت کرده‌اند و این جایگزینی جوانان با بزرگسالان ایده بسیار خوبی است.

او با اشاره به این که سال‌ها در کانادا سرمربی تیم ملی جوانان بوده و با بازیکنان مستعد بسیاری کار کرده‌ است، عنوان کرد:

از آن‌جایی که ما با ایران در یک گروه نبودیم این تیم را دقیق آنالیز نکردم، ولی فکر می‌کنم آن‌ها ۱۸ سال بیشتر نداشته باشند. این تیم به لحاظ قد شرایط مطلوبی دارد و با توجه به داشتن شرایط فیزیکی خوب، با سرعت بالا بازی می‌کند.

پرستون در ادامه گفت:

در نخستین مسابقه با تاکتیک خوب و تعویض‌های به موقع سرمربی، این تیم توانست پاکستان را شکست دهد. من با والیبال ایران تاحدودی آشنا هستم و برخی از بازیکنان چون میلاد عبادی‌پور را می‌شناسم. او یکی از بهترین دریافت کننده‌ها است. بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بسیار باهوش و درحال پیشرفت هستند و یادگیری فوق‌العاده‌ای دارند. دقیقاً می‌دانند در کدام منطقه باید دفاع کنند و در کدام منطقه پرش‌های به موقعی داشته باشند.

او در مورد تغییر نسل در تیم‌های مختلف والیبال جهان گفت:

این موضوع بستگی به کشورهای مختلف و بازیکنان دارد که آیا در پایان سال بازی خود قرار دارند؟ بهترین ایده است که جوان‌ترها جای بازیکنان سن‌دارتر را بگیرند اما یک نکته را فراموش نکنیم که این بازیکنان که سال‌ها تجربه در تیم‌های ملی داشتند، باید تجربیات خودشان را در اختیار جوان‌ها قرار دهند و نکاتی را که براساس تجربه آموخته‌اند به این بازیکنان تازه وارد آموزش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *