بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آدرین رابیو در یک قدمی منچستریونایتد

انتقال قطعی آدرین رابیو از یوونتوس به منچستریونایتد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۱۶
انتقال قطعی آدرین رابیو از یوونتوس به منچستریونایتد

به نظر می‌رسد به زودی انتقال آدرین رابیو هافبک فرانسوی یوونتوس، با قراردادی سه ساله به منچستریونایتد قطعی خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نظر می‌رسد به زودی انتقال آدرین رابیو هافبک فرانسوی یوونتوس، با قراردادی سه ساله به منچستریونایتد قطعی خواهد شد.

به گزارش پارس فوتبال، بعد از شکست در اولین بازی فصل مقابل برایتون در خانه و ارائه نمایشی ضعیف و انتقادبرانگیز، شیاطین سرخ به‌شدت به دنبال تقویت خط هافبک خود در فصل تابستان امسال هستند. در روزهای اخیر انتقادهای زیادی نسبت به عملکرد اسکات مک تومینای و فرد در خط میانی مطرح شده و هواداران منچستریونایتد تصور می‌کنند این تیم حداقل به یک هافبک جدید دیگر نیاز دارد.

اما نشریه توتواسپورت مدعی شد به نظر می‌رسد آدرین رابیو درخواست قراردادی سه‌ساله به ارزش حدود 10 میلیون یورو خالص در هر فصل شامل پاداش کرده، که احتمالا مورد توجه منچستریونایتد قرار خواهد گرفت. مادر این هافبک فرانسوی در روزهای گذشته با منچستریونایتد مذاکرات فراوانی داشته و امروز جان مورتو، مدیر باشگاه به فرانسه سفر خواهد کرد تا با این بازیکن به توافق نهایی دست یابد. با توجه به تمایل خود این بازیکن به نهایی شدن این انتقال، احتمالا فصل بعد او را در اولدترافورد مشاهده خواهیم کرد.

آدرین رابیو قصد دارد با انتقال به منچستریونایتد، جایگاه ثابت خود در ترکیب‌ تیم ملی فرانسه را تا قبل از شروع جام جهانی پس بگیرد. با توجه به شرایط نابسامان خط میانی یونایتد، حضور رابیو در ترکیب ثابت تا حدودی تضمین شده است و این بازیکن اینگونه از شانس بیشتری برای حضور در جام جهانی برخوردار خواهد بود. همچنین جدایی آدرین رابیو به یوونتوس اجازه می‌دهد تا با لئاندرو پاردس، هافبک پاری‌سن ژرمن به توافق رسیده و این بازیکن جنگنده را به ترکیب خود اضافه کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *