بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدامات ستاره سرباز برای بازگشت به استقلال

سیاوش یزدانی به دنبال گرفتن کفالت پدرش برای معافیت

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۹:۰۱
سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی بعد از بی‌نتیجه ماندن اقداماتش درباره کنکور دکتری، طی روزهای اخیر برای گرفتن کفالت پدرش و معافیت از خدمت اقدام کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طبق شنیده‌ها یزدانی بعد از بی‌نتیجه ماندن اقداماتش درباره کنکور دکتری، طی روزهای اخیر برای گرفتن کفالت پدرش و معافیت از خدمت اقدام کرده اما تا این لحظه نیز در این زمینه هم نتیجه‌ای نگرفته است.
سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال در زمان مشمول شدن مثل محمدحسین مرادمند عازم تیم نظامی ملوان شد اما جالب است که با وجود گذراندن خدمت سربازی توسط او در نیروی دریایی ارتش تا پیش از این حتی یک دقیقه هم برای ملوان به میدان نرفته و یک جلسه نیز در تمرینات پیش‌فصل شاگردان مازیار زارع تا قبل از شروع لیگ برتر حضور پیدا نکردو این درحالی است که طی روزهای اخیر سرانجام این بازیکن رضایت داد تا با ملوانی‌ها تمرین کند.
البته طبق شنیده‌ها سیاوش یزدانی بعد از بی‌نتیجه ماندن اقداماتش درباره کنکور دکتری، طی روزهای اخیر برای گرفتن کفالت پدرش و معافیت از خدمت اقدام کرده اما تا این لحظه نیز در این زمینه هم نتیجه‌ای نگرفته است. یزدانی چند روزی می‌شود که تمرینات خود را با ملوانی‌ها شروع کرده اما طبق پیگیری‌ها تا زمانی که خدمتش تمام نشود باید به کار خود با تیم شمالی ادامه بدهد و نکته قابل‌توجه اینکه هنوز از سوی نظام وظیفه درخصوص استعلام وضعیت این بازیکن پاسخی برای باشگاه ملوان اعلام نشده است، این درحالی است که مدافع فصل گذشته آبی‌های پایتخت بخش مهمی از اردوی پیش‌فصل تیمش را از دست داد و باید دید چه زمانی در ترکیب تیمش قرار می‌گیرد. طبق برنامه اعلام‌شده، ملوان و استقلال در هفته دوم لیگ برتر و در شهر انزلی به مصاف هم می‌روند تا یزدانی و تیم سابقش خیلی زود به هم برسند.
البته برخی رسانه‌ها در این خصوص این‌طور مطرح کرده بودند که زارع اجازه تمرین یزدانی با ملوان را صادر نکرده که طبق شنیده‌ها این موضوع واقعیت ندارد و اتفاقا سرمربی ملوان از این موضوع استقبال هم کرده است. یزدانی در روزهای ابتدایی از آنجایی که با مشکلات روحی دست‌وپنجه نرم می‌کرد با تقاضای وی و با موافقت زارع با ملوانی‌ها تمرین نکرد اما حالا تا روشن شدن تکلیف یزدانی، این بازیکن تمریناتش را با ملوان آغاز کرده و حتی احتمال همراهی وی با ملوان نیز در هفته‌های ابتدایی تا زمانی که استعلام وضعیتش نیاید درصورتی‌که از خدمتش باقی‌مانده باشد با صلاحدید زارع وجود خواهد داشت.

 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *