بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حذف زودهنگام اللهیار صیادمنش در انگلیس

برادفورد سیتی 2 - 1 هال سیتی ؛ حذف زودهنگام یاران اللهیار صیادمنش از جام اتحادیه انگلیس

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۶:۵۲
برادفورد سیتی 2 - 1 هال سیتی ؛ حذف زودهنگام یاران اللهیار صیادمنش از جام اتحادیه انگلیس

تیم فوتبال هال سیتی در اولین بازی خود از فصل جدید جام اتحادیه انگلیس در حضور 62 دقیقه ای اللهیار صیادمنش مقابل برادفورد سیتی با نتیجه 2-1 شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هال سیتی با بازی ۶۲ دقیقه‌ای اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی خود مقابل برادفورد سیتی شکست خورد.

در چارچوب دیدارهای مرحله اول فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام اتحادیه انگلیس، تیم فوتبال هال سیتی که برای سومین مسابقه پیاپی اللهیار صیادمنش را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه شب در استادیوم والی پاراده مقابل تیم دسته دومی برادفورد سیتی قرار گرفت.

یاران صیادمنش که در دو دیدار اخیرشان در شروع مسابقات چمپیونشیپ انگلیس به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده بودند، در نخستین دیدار جام اتحادیه مقابل برادفورد سیتی غافلگیر شدند و با شکست زمین را ترک کردند.

تیم فوتبال هال سیتی در جدال مقابل برادفورد سیتی علی‌رغم اینکه در دقیقه ۲۴ با گل به خودی دروازه‌بان حریف پیش افتاد، در نهایت با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا در رقابت با حریفی که دو لیگ پایین‌تر از آنها قرار دارد، مغلوب شود و وداع زودهنگامی با جام اتحادیه داشته باشد.

اللهیار صیادمنش، ملی‌پوش ایرانی هال سیتی پس از اینکه در دو مسابقه اخیرشان برابر بریستول‌سیتی و پرستون جزو ترکیب تیمش قرار گرفته بود، در دیدار جام اتحادیه برابر برادفورد سیتی نیز ۶۲ دقیقه در زمین حاضر بود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *