بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معرفی برترین محصولات ایرانو صنعت

نویسنده : ParsFootball Multimedia News
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۱۰
دستگاه میوه خشک کن

در این مطلب به معرفی برترین محصولات ایرانو صنعت، از جمله دستگاه شیرینگ پک و میوه خشک کن، مشخصات و ویژگی های آنها خواهیم پرداخت و شما را با آنها آشنا خواهیم کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :
  1. دستگاه شیرینگ پک

در مجموعه ایرانو صنعت، محصولاتی تولید می شوند که از سایر محصولات این مجموعه از نظر کاربرد و … برتری دارند. در این میان یکی از این دستگاه ها، دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک است. دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک، برای بسته بندی تمام محصولات عمومی و محصولاتی همچون بطری و سایر، کاربرد فراوانی دارد. عملکرد این دستگاه تماما به صورت اتوماتیک است و با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت کار می کند؛ همین موضوع یکی از دلایل برتری آن بر سایر دستگاه های شیرینگ پک می باشد.

این دستگاه در کنار کامل بودن مزایایی که دارد، کاربری بسیار آسانی دارد. بدین منظور فقط کافی است محصولات روی نوار نقاله قرار بگیرند تا توسط دستگاه همه مراحل بسته بندی آنها انجام شود. این محصول به علت ویژگی های بسیاری که دارد، موجب رونق خط تولید می شود و محصولات را در کنار آسان بودن، با سرعت بسیار بالایی بسته بندی می نماید.

شیرینگ پک دوخت ال ایرانو صنعت

شیرینگ پک دوخت ال ایرانو صنعت

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

دستگاه شیرینگ در دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در مجموعه ایرانو صنعت تولید می شود و قادر به عرضه به مشتریان است. مزیت بالای این دستگاه، سرعت بالای آن در بسته بندی محصولات است. از این رو تفاوت بسیاری که نوع اتوماتیک دستگاه شیرینگ پک با مدل های دیگر آن مانند دستی یا حتی نیمه اتوماتیک دارد این است که دیگر نیازی به استفاده از اپراتور ندارد. دستگاه اتوماتیک به صورت خودکار تمام مراحل بسته بندی را انجام می دهد. همچنین قادر است چندین محصول را با یکدیگر بسته بندی کند. به همین دلیل است که کارخانه داران توجه بسیاری به این محصول فوق العاده دارند!

در دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک، تنظیمات پیشرفته ای اعمال شده است که با استفاده از آنها می توان زمان بسته بندی هر محصول، زمانی که باید درون تونل حرارتی قرار بگیرد، درجه حرارت دستگاه تونلی یا کابینی و سرعت نوار نقاله در انتقال بسته ها را کنترل و تنظیم نمود.

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

 

عملکرد دستگاه پک اتوماتیک

در این دستگاه، نوار نقاله از اهمیت بسیاری برخوردار است و محصولات را برای بسته بندی حرکت می دهد. اگر مقصد بسته بندی چندتایی محصولات باشد، بعد از اینکه به جک پارویی رسیدند به وسیله ردیف کن ها مرتب شده و وارد لایه ای از فیلم شیرینگ می شوند. سپس تیغه مخصوص با توجه به اندازه محصول، اضافه فیلم شیرینگ را برش داده و دوخت می زند. سپس محصولات حرارت دیده و با استفاده از فن های خنک کننده، خنک می شوند.

 

سوخت لازم برای دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک در مجموعه ایرانو صنعت، در انواع مختلفی تولید می شود و قادر است از سوخت های متفاوتی استفاده نماید. این مورد یکی دیگر از مزیت های فوق العاده این دستگاه است که به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا با در نظر گرفتن حجم تولید و شرایط جغرافیایی که دارند، دستگاهی مناسب کار خود انتخاب نمایند. دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک، در دو نوع تک سوز و دوگانه سوز تولید می شود. دستگاه های تک سوز در دو مدل گازسوز و برقی تولید شده و قابل سفارش هستند.

 

  1. محصول برتر دوم: دستگاه میوه خشک کن

دومین محصولی که در مجموعه ایرانو صنعت برترین محصول شناخته شده است، دستگاه میوه خشک کن است. اما این دستگاه چه مشخصاتی دارد که موجب شده تا یکی از برترین ها باشد؟

انواع دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن ایرانو صنعت، به صورت کلی در دو نوع جریان عمودی و افقی تولید می شوند. هر یک از این مدل ها از مزیت های خاص خود برخوردار هستند.

دستگاه میوه خشک کن عمودی: در این دستگاه، گرما از کف دستگاه ساطع می شود. بیشتر این نوع میوه خشک ها، شکلی گرد و حالتی طبقه وار دارند. این نوع دستگاه ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند و فضای کمی را اشغال می کنند.

دستگاه میوه خشک کن افقی: در این دستگاه، تولید گرما از بخش عقبی دستگاه انجام می شود. به طور معمول این مدل دستگاه ها، به صورت طبقات کشویی تولید می شوند. برای اینکه هر سینی را جابجا کنید به جابجایی سینی دیگری نیاز نخواهید داشت. این مدل دستگاه ها، سایزهای مختلفی دارند و در صنایع گوناگونی استفاده می شوند.

 

میوه خشک کن ها چه مشخصاتی دارند؟

  • گردش گرمای یکسان

خشک کردن میوه ها در دستگاه میوه خشک کن، زیاد طول نمی کشد. همچنین گرما در این دستگاه ها به صورت یکنواخت به تمام میوه ها می رسد تا فرآیند خشک کردن آنها به خوبی طی شود.

  • تنظیمات ساده و عملکرد خوب

میوه خشک کن های ایرانو صنعت، تنظیمات آسانی دارند و کار با آنها راحت است. با این وجود عملکرد بسیار خوبی هم دارند. البته این موضوع بسیار مهم است که بعد از استفاده، حتما قطعات آن شسته شوند تا عملکرد خوب آن همیشه حفظ شود.

  • ظرفیت مختلف انواع دستگاه ها

دستگاه های میوه خشک کن، در ظرفیت مختلفی تولید می شوند تا در همه موارد قابل استفاده باشند. اگر از این دستگاه ها برای مصارف خانگی استفاده می کنید، باید مدل های کوچکتر با ظرفیت کمتر را انتخاب نمایید.

  • استفاده از فن با صدای کم

در تمام مدل های دستگاه میوه خشک کن، وجود صدا به دلیل فن دستگاه طبیعی است. اما دستگاه های میوه خشک کن ایرانو صنعت صدای زیادی ندارند و اذیت کننده نیستند. با این وجود انتخاب دستگاه هم در میزان صدا تاثیر گذار است؛ به طور مثال دستگاه میوه خشک کن افقی، نسبت به عمودی از صدای بیشتری برخوردار است.

  • توان مصرفی بالای انواع دستگاه میوه خشک کن

دستگاه های میوه خشک کن ایرانو صنعت، از توان مصرفی خوبی برخوردار هستند. البته توان مصرفی هر دستگاه به کارایی دستگاه بستگی دارد. هرچه استفاده از دستگاه کمتر باشد و ظرفیت آن پایین تر باشد، توان مصرفی دستگاه پایین تر است. این موضوع به دلیل این است که توان مصرفی بالا برای دستگاه هایی با ظرفیت های بالا استفاده می شود و مصرف برق را افزایش می دهد.

دستگاه میوه خشک کن

دستگاه میوه خشک کن

 

مزایای دستگاه میوه خشک کن

  1. حفظ مواد مغذی و ویتامین های میوه ها بعد از خشک شدن.
  2. پیشگیری از اسراف در زمان استفاده نکردن از میوه ها در طی مدت زمان.
  3. عملکرد بهتر این دستگاه ها برای خشک کردن میوه ها نسبت به سایر روش ها.
  4. کاهش هزینه های مربوط به خرید میوه خشک های موجود در بازار.
دسته بندی ها : اخبار داغ , رپرتاژ آگهی

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *