بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید در آستانه یک رکورد باور نکردنی + تصاویر

امکان رسیدن رئال مادرید به 100 عنوان قهرمانی در پایان این فصل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۰
امکان رسیدن رئال مادرید به 100 عنوان قهرمانی در پایان این فصل

باشگاه رئال مادرید این فصل قصد دارد به رکورد خیره کننده 100 عنوان قهرمانی دست یابد. این اتفاق در این فصل ممکن است رخ دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه رئال مادرید این فصل قصد دارد به رکورد خیره کننده 100 عنوان قهرمانی دست یابد.

به گزارش پارس فوتبال، کهکشانی ها فصل گذشته فوق العاده ظاهر شدند و توانستند دو جام معتبر لالیگا و لیگ قهرمانان را فتح کنند. در حال حاضر رئال مادرید نامزد تبدیل شدن به اولین باشگاهی است که 100 عنوان رسمی قهرمانی در ویترین افتخارات خود دارد. پس از فتح لالیگا برای بار شماره 35 و لیگ قهرمانان برای مرتبه 14، حالا رئال مادرید با 97 جام از بارسلونا با 96 عنوان پیش افتاده و در مسیر تبدیل شدن به اولین باشگاهی در تاریخ فوتبال قرار دارد که 100 بار جام قهرمانی را بالای سر برده است.

این ماموریت برای کارلو آنچلوتی و تیمش از فردا شب و با دیدار رئال مادرید برابر فرانکفورت در هلسینکی فنلاند در سوپرجام اروپا آغاز خواهد شد. در حال حاضر بنفیکا (83 عنوان رسمی) و بایرن مونیخ (82) در رتبه های بعدی قرار دارند و بوکا جونیورز (70) و ریور پلاته (69)، فاصله قابل توجهی با آنها پیدا کرده اند. در ادامه رئال مادرید در ماه ژانویه فرصت دارد سوپرجام اسپانیا را در عربستان از آن خود کند.

رئال مادرید در آستانه یک رکورد باور نکردنی + تصاویر

پس از آن احتمالا نوبت جام باشگاه های جهان در فوریه فرا می رسد و همانند سال های قبل شانس قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری و البته لیگ قهرمانان برای این باشگاه پرطرفدار وجود دارد. در حقیقت رئال تا پایان فصل شش عنوان را پیش روی خود می بیند و در صورت کسب سه جام، می تواند به اولین باشگاه تاریخ فوتبال تبدیل شود که به عدد بزرگ و قابل ستایش 100 قهرمانی رسیده است.

رئال مادرید در آستانه یک رکورد باور نکردنی + تصاویر

شرایط برای فرانکفورت در روزهای اخیر چندان مساعد نبوده و بی تردید رئال مادرید از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقه فردا شب برخوردار است. آنچلوتی قصد دارد پیش از اولین بازی تیمش در لیگ در روز یکشنبه برابر آلمریا، شروع درخشانی مقابل فرانکورت داشته باشد و در اردوی رئال مادرید، همه بابت کسب پیروزی در این دیدار اطمینان دارند.

رئال مادرید در آستانه یک رکورد باور نکردنی + تصاویر

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *