بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمله تند تیم مطرح اروپایی به مهدی طارمی + جزئیات

واکنش میگوئل براگا مدیر ارتباطات باشگاه اسپورتینگ به داوری‌ ها و تاثیر مهدی طارمی

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۶
فوتبال پرتغال ؛ اعتراض های مدیر تیم اروپایی به طارمی

میگوئل براگا مدیر ارتباطات باشگاه اسپورتینگ پس از توقف این تیم مقابل براگا در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر پرتغال به داوری‌ها و تاثیر مهدی طارمی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در یکی از بازی‌های هفته نخست لیگ فوتبال پرتغال تیم اسپورتینگ لیسبون به مصاف براگا رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۳ – ۳ به پایان رسید.

در جریان این مسابقه، پدرو گونکالوس بازیکن اسپورتینگ در محوطه جریمه براگا زمین خورد و داور پنالتی اعلام کرد؛ اما کمک داور ویدئویی این پنالتی را رد کرد و داور مسابقه تصمیم خود را تغییر داد.

حالا و به بهانه این موضوع، باشگاه اسپورتینگ بار دیگر با نام بردن از مهدی طارمی، فشارها روی مهاجم ایرانی تیم رقیب یعنی پورتو را از همین هفته اول آغاز کرده است. آن‌هم در شرایطی که فصل گذشته این باشگاه با انتشار مقاله‌ای علیه طارمی، جنجال زیادی در پرتغال به پا کرد. اما این بار ستاره ایرانی پورتو بدون اینکه حرکتی انجام داده باشد سوژه حمله رقیب شده است.

میگوئل براگا مدیر ارتباطات باشگاه اسپورتینگ در گفتگو با برنامه Raio-X با ابراز رضایت از داوری بازی این تیم در فوتبال پرتغال گفت:

امیدوارم این معیار جدید اعمال و حفظ بشود (رد کردن تصمیم داور وسط توسط کمک داور ویدئویی). فصل گذشته شاهد اعلام بعضی از این پنالتی‌ها برای طارمی بودیم.

وی افزود:

ما با این موضوع موافق هستیم. این معیار جدید است و فکر می‌کنم هم داور وسط و هم کمک داور ویدئویی عملکرد خوبی داشتند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *