بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشکل جدی تراکتور و پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات

تلاش پرسپولیس و تراکتور برای جذب مهاجم خارجی با کیفیت

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۶
پرسپولیس و تراکتور به دنبال جذب مهاجم خارجی

دو باشگاه پرسپولیس و تراکتور در آستانه شروع لیگ برتر تلاش می‌کنند تا یک مهاجم خارجی جذب کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ برتر فوتبال ایران 02-1401 از روز جمعه شروع خواهد شد.تراکتور و پرسپولیس جزو باشگاه‌هایی هستند که فعالیت قابل توجهی در نقل و انتقالات تابستانی داشتند و توانستند تا حد زیادی، هواداران خود را راضی کنند. این دو باشگاه اما جزو آن باشگاه‌هایی هستند که هنوز به طور کامل فعالیت خود را در زمینه نقل و انتقالات به پایان نرسانده‌اند. جذب یک مهاجم خارجی، هدف نهایی سرخ پوشان تهران و تبریز است.

از همان روزهای نخست نقل و انتقالات، پرسپولیس تلاش خود را برای جذب یک مهاجم خارجی سرشناس شروع کرد ولی مبالغ بالای درخواستی، تا این لحظه این تلاش را به نتیجه نرسانده است. آخرین گزینه پرسپولیس که به دلیل مسائل مالی منفی شد، لوکادیا، مهاجم تیم بوخوم بود. البته سرخ پوشان همچنان در حال مذاکره با گزینه‌های دیگر هستند و در این بین از مانگا به عنوان جدی‌ترین گزینه فعلی آنها یاد می شود.

باشگاه تراکتور هم که امسال بر خلاف سال گذشته با پنجره باز به استقبال نقل و انتقالات رفت، خریدهای خوبی انجام داده و بعد از سه بازیکن خارجی (یکی سهمیه آسیایی) که به خدمت گرفته، در پی جذب یک مهاجم خارجی برای پایان دادن به کار خود در مارکت تابستانی است. از آنجایی که مذاکرات باشگاه تراکتور در دفتر استانبول مالک انجام می شود، برخلاف پرسپولیس، جزئیات زیادی از گزینه‌های منتفی شده و فعلی در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *