بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سعید معروف دوباره استارت زد + عکس

آغاز تمرینات سعید معروف برای حضور در تیم فنرباغچه ترکیه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶
سعید معروف در فنرباغچه

سعید معروف بعد از مدتی استراحت از میانه‌های فصل گذشته به ترکیب تیم فنرباغچه ترکیه اضافه شد و توانست نمایش خوبی از خود در این تیم به جای بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید معروف روز گذشته در تست‌های پزشکی فنرباغچه شرکت کرد.

به گزارش پارس فوتبال، سعید معروف بعد از مدتی استراحت از میانه‌های فصل گذشته به ترکیب تیم والیبال فنرباغچه ترکیه اضافه شد و توانست نمایش خوبی از خود در این تیم به جای بگذارد. پس از آن و با پایان فصل، معروف برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داد.

فنرباغچه که تا نیمه نهایی با پاسور ایرانی خود پیش رفت، در این مرحله مقابل زراعت بانک شکست خورد، در حالی که چند هفته قبل از آن با درخشش معروف توانسته بود در مرحله مقدماتی این تیم را شکست دهد.

در نهایت باشگاه ترکیه‌ای چند هفته پیش به طور رسمی اعلام کرد که قرارداد پاسور ایرانی خود را تمدید کرده است؛ بنابراین سعید معروف یک فصل دیگر به کار خود در والیبال اروپا و باشگاه فنرباغچه ترکیه ادامه خواهد داد. فنرباغچه فعالیت زیادی در نقل و انتقالات داشته و به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد دارند برای فصل پیش رو یک تیم مدعی را روانه مسابقات کنند.

سعید معروف در فنرباغچه

در همین راستا روز گذشته بازیکنان تیم والیبال فنرباغچه تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشتند که در این بین سعید معروف نیز آماده و سرحال این تست‌ها را با موفقیت انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *