بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سکوت کاپیتان چلسی شکست ؛ چرا پیشنهاد بارسلونا را رد کردم؟

آسپیلیکوئتا : می‌توانستم به بارسلونا بروم ولی صحبت با مدیران جدید و توماس توخل، نظرم را عوض کرد

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۷:۵۴
آسپیلیکوئتا در چلسی

سزار آسپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی سخت مورد علاقه بارسلونا قرار داشت و دو طرف از چند ماه پیش به توافق شفاهی نیز رسیده بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سزار آسپیلیکوئتا، مدافع چلسی در مورد رد پیشنهاد بارسلونا و تمدید قرارداد با آبی‌ها توضیح داد.

به گزارش پارس فوتبال، سزار آسپیلیکوئتا، مدافع اسپانیایی چلسی سخت مورد علاقه بارسلونا قرار داشت و دو طرف از چند ماه پیش به توافق شفاهی نیز رسیده بودند. آسپیلیکوئتا از مدیران سابق این باشگاه قول گرفته بود که مشکلی در راه انتقال او به بارسا ایجاد نکنند ولی همه چیز با تغییر مالکیت باشگاه تغییر کرد. قرارداد آسپیلیکوئتا طبق بندی در قراردادش، برای یک سال دیگر و به شکلی یک‌طرفه تمدید شد و این باشگاه لندنی اعلام کرد که برای فروش او 15 میلیون یورو می‌خواهد. بارسلونا از بازیکن زمان خواست تا با رفع مشکلات اقتصادی، برای جذب او پیشنهاد رسمی بدهد ولی آسپیلیکوئتا در نهایت تصمیم گرفت قراردادش با چلسی را دو سال دیگر نیز تمدید کند.

آسپیلیکوئتا در مورد تمدید قرارداد با چلسی به نشریه دیلی میل گفت:

شرایط عجیبی بود و از ماه مارس می‌توانستم با باشگاه‌های دیگر مذاکره کنم. از سوی دیگر، فصل قبل به حدنصاب لازم از لحاظ تعداد بازی رسیده بودم و باشگاه قراردادم را یک‌طرفه تمدید کرد. تیمم شرایط مبهمی داشت و گفت‌و‌گوی مستقیمی نداشتیم. سپس مالکیت تغییر کرد و پس از مذاکراتی که صورت گرفت، تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم. با مدیران جدید باشگاه صحبت‌های صادقانه‌ای داشتم و مرا متقاعد کردند که بهترین تصمیم، ماندن در چلسی است.

آسپیلیکوئتا ادامه داد:

پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها، من تبدیل به اولین بازیکن تاریخ باشگاه شدم که همه جام‌ها را کسب کرده است. در واقع پس از آن بود که حس کردم بهتر است به اسپانیا برگردم و با بارسلونا مذاکره کردم. من از ماه ژانویه آزاد بودم با باشگاه‌های دیگر حرف بزنم و هیچ کاری بر خلاف قانون انجام ندادم. پس از 10 سال بازی برای این تیم حس می‌کردم باید جدا شوم ولی از سوی دیگر، شایعات پیرامون من زیاد بود و این را دوست نداشتم. در تمام این ماه‌ها سکوت کردم و نمی‌خواستم هواداران چلسی را آزار بدهم. حالا هم از تصمیمی که گرفتم، خوشحال و راضی هستم. می‌توانستم به بارسلونا بروم ولی صحبت با مدیران جدید و توماس توخل، نظرم را عوض کرد. از حالا به چالش‌های جدید در چلسی فکر می‌کنم و بسیار هیجان‌زده هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *